Patrocinado porPatrocinado por

Cómo hacer frente a los albariños que se están elaborando en todo el mundo

Maruxa Alfonso Laya
M. Alfonso REDACCIÓN / LA VOZ

AGRICULTURA

Adrián Baúlde

Los presidentes de las principales cooperativas vitícolas apuestan por ligar uva a territorio

06 sep 2021 . Actualizado a las 09:46 h.

La internacionalización y los mercados exteriores era el tema de la mesa de debate celebrada en Cambados. Allí, Huidobro destacó «el trabajo de internacionalización hecho por cinco mil familias, que consiguió que una variedad que no era conocida esté hoy implantada en muchos países». El reto ahora, y en ello estuvieron de acuerdo todos los presentes, «es conseguir vincular esa variedad al origen».

«Esta variedade estase a plantar en todo o mundo e creo que iso é unha grande oportunidade para Rías Baixas, que fala ben do prestixio que temos», aseguró Allegue. «É unha oportunidade, pero ten un problema, que somos máis coñecidos pola variedade que pola denominación, temos que seguir potenciando e investindo na marca Rías Baixas», rebatió Calvo. «Imos ter que adaptarnos ao crecemento do albariño en todo o mundo. E temos que saber reorientar os nosos prezos. Se somos capaces de dicir que somos os primixéneos, poderemos levarnos a maior parte dese pastel», añadió Carrión. Destacó que los albariños que se están elaborando por todo el mundo «teñen uns prezos medios de 13 ou 14 euros en web e en California están vendendo eses viños a 60 euros. Temos que poñer en marcha unha carreira para gañar en valor». «Mirade o que fixemos en quince anos, temos que pensar que imos ser capaces de afrontar eses novos retos porque temos unhas variedade de uva moi prestixiosa», concluyó Allegue.