La Xunta espera iniciar dentro de una semana la vacunación en Galicia

La Voz REDACCIÓN

SOCIEDAD

XOAN A. SOLER

El conselleiro de Sanidade: «Se unha persoa de Madrid pode vir a Ourense a visitar a un familiar, traballamos para que alguén de Santiago poida ir tamén a Ourense»

20 dic 2020 . Actualizado a las 09:46 h.

Ya ayer el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, garantizaba que a partir del día 23, al margen de cómo evolucionen los contagios en la comunidad, los gallegos podrá moverse por todo el territorio gallego para visitar a sus familiares, y hoy el conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña,corroboró en Lalín, en la presentación del nuevo centro integral de salud, que esa es la intención de la Xunta: permitir la movilidad para reunirse estas fiestas con los seres queridos. «Se unha persoa de Madrid pode vir a Ourense a visitar a un familiar, debemos traballar para que alguén de Santiago poida ir tamén a Ourense a ver á súa familia», sostuvo ante los medios.

El comité clínico gallego se reunirá este lunes para decidir si endurece o no las restricciones navideñas ya acordadas. «Imos esperar ao luns. A idea é manter certa prudencia nas ciudades grandes, algunhas manteñen esa estabilidade que viñan tendo, mesmo con certa diminución, e outras por desgraza están a subir -valoró el conselleiro-. Con esta información actualizada, o comité tomará o luns as conclusión que se pospuxeron ata entón. Queremos ver os últimos datos». En cualquier caso, Comesaña insistió en que desde el Gobierno gallego se insta a la prudencia: «Nestas datas, na medida do posible, recomendamos que non se visite a ninguén e se celebren cos convivintes habituais».

Confirmó también el titular de Sanidade que el Ministerio les informó ayer de que, efectivamente, la fecha de comienzo de vacunación en España será el 27 de diciembre y aseguró que Galicia se pondrá a ello al día siguiente de que lleguen las dosis. «Nós estamos preparados para que en canto cheguen aquí as vacinas poder iniciar a vacinación o día seguinte, estamos traballando con ese obxetivo e polo tanto preparados pasa iso. Se chegan o 27 comezaremos o 28, se chegan o 26 empezaremos o 27, adaptados a dispór aquí desas primeiras doses».

Avanzó, además, que la comunidad cuenta ya con un centro de recepción central y distribución preparado desde hace un tiempo. «E un centro que mantemos con certa discreción por motivos obvios, pero xa o temos designado», señaló.