Sarela inicia terapias de daño cerebral individuales y detecta problemas en cuidadores

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SOCIEDAD

PACO RODRÍGUEZ

Entre paciente y paciente dedican 15 minutos a desinfectar, y 45 a terapia

24 oct 2020 . Actualizado a las 23:48 h.

El centro de la asociación de daño cerebral Sarela inició el martes las terapias individuales con sus usuarios. Profesionales de psicología, fisioterapia, logopedia y terapia ocupacional, que estaban afectados por un ERTE, se han reincorporado el lunes, y funcionan con los nuevos protocolos de higiene y seguridad. Entre paciente y paciente dedican 15 minutos a desinfectar, y 45 a terapia. También han valorado en domicilios a tres personas, que no se podían desplazar a Santiago, por falta de transporte adaptado.

«Abrimos entre as 9.30 e as 17.30, cun período de descanso para os profesionais a media mañá, porque 0 teñen que dedicar un maior esforzo e concentración. Non utilizamos a piscina, pola dificultade para gardar a distancia física de seguridade. E estamos á expectativa de poder comezar coas 29 prazas que temos autorizadas para o centro de día, estamos preparamos e pendentes de autorización», afirma Rocío García, la directora del centro.

Además «detectamos coidadores e familiares con problemas musculares, e outros, como consecuencia da sobrecarga de coidados que asumiron». Las familias «chaman e queren regresar ás rutinas de antes, e botan tamén moito en falta a relación social», agrega.