La Orquesta Panorama cancela su gira este verano

Noelia Silvosa
NOELIA SILVOSA REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDAD

Imagen de archivo de una actuación de Panorama en Boiro
Imagen de archivo de una actuación de Panorama en Boiro DANI GESTOSO

«Lamentándoo moito e cunha gran tristeza nos nosos corazóns, anunciamos a cancelación do tour 2020», indica la formación. París de Noia y El Combo Dominicano quieren salir, pero esperan a saber qué fechas se mantienen

21 may 2021 . Actualizado a las 11:03 h.

Este verano no sonará la Orquesta Panorama. La formación, una de las de mayor poderío de Galicia, ha anunciado ya que abandona la esperanza de saltar al escenario y de adaptarse a las nuevas normas derivadas de la pandemia, a pesar de que la Xunta ha autorizado la celebración de las verbenas a partir del próximo 1 de julio y publicará su protocolo en las próximas horas. Sin embargo, la esencia de su espectáculo, sin duda un auténtico fenómeno de masas, no es compatible con la reducción de los aforos que esta semana concretará el gobierno autonómico en dicho documento.

Ya lo adelantó hace unos días a este periódico el vocalista más emblemático de la formación, Lito Garrido: «Recibimos a nova con alegría, pero con moita cautela, porque para as orquestras grandes como a nosa será moi complicado traballar. Non ten sentido baixar os cachés en orquestras destas dimensións, e ademais sería inxusto facer catro ou cinco Panoramas pequenas e quitarlle o traballo ás formacións de dous, tres ou catro membros. É preferible que polo menos traballen eles. Nós somos 35 persoas en xira e 20 no escenario. Vemos ao 95 por cento inviable que Panorama poida saír». Y ya hizo público que no lo hará.

«Hai uns cen días que anunciamos que o nome desta xira ía ser 'La Gira de todos vosotros'. Hoxe, todo o equipo que conforma e Orquestra Panorama lamentándoo moito e cunha gran tristeza nos nosos corazóns, anunciamos a cancelación de dito Tour 2020», indica la formación, que reconoce que esta no es más que la confirmación del sentir de las últimas semanas. «Desde fai varias semanas viñamos apreciando que ía ser moi difícil poder realizar esta xira dado o problema sanitario tan grave que estamos a sufrir nestes momentos. Temos absolutamente claro que a saúde é o primeiro e somos conscientes que os protocolos sanitarios para as actuacións musicais, as verbenas e os espectáculos en vivo van requerir de limitacións e controis de aforo, distanciamento social e incluso distanciamento entre os propios artistas no escenario», señala la orquesta, que no obstante agradece a la Xunta que mantenga en pie la posibilidad de celebrar verbenas este verano: «Consideramos un gran acerto e un xesto por parte da Xunta de Galicia que non desaconselle ou prohíba a celebración das festas populares este verán».