El PSOE dice que el 7,5% de la población de O Salnés podrá verse beneficiada por el ingreso mínimo vital

Julio Torrado considera que esa medida «cambiará a maneira de saír dunha crise»


vilagarcía / la voz

La creación del ingreso mínimo vita (IMV) podrá beneficiar al 7,5% de la población de la comarca de O Salnés y al 6,4% del Ulla-Umia según los datos que maneja el PSOE, que defiende que la medida «invirte as prioridades respecto a outras crises nas que se tomaron saídas inxustas».

Julio Torrado, candidato socialista por la comarca de Arousa al Parlamento de Galicia, considera que esta medida «cambia a maneira de saír dunha crise económica» y difiere, en su opinión, de lo sucedido otras veces. «O anterior Goberno preferiu centrarse nas grandes economías e nos grandes números, impedindo unha saída xusta da crise económica da década pasada», afirma. El socialista recuerda la lista de medidas que ha puesto en marcha el gobierno central: «O cese de actividade de autónomos, os ERTEs para evitar o desemprego directo ou este Ingreso Vital Mínimo», subraya.

El candidato acusó a Feijoo de estar en un primer momento en contra de la medida «con todo o PP que leva anos dicindo barbaridades sobre esta proposta e as súas consecuencias e agora, ante o clamor social, calan e queren pasar por apoiala, pero queren xestionala directamente para converterse en expendedores de cartos doutras administracións», afirma, a la vez que hace una petición al gobierno autonómico: «Feijóo non está obrigado a que lle guste a medida, pero si o está a facilitar que se tramite».

El proceso de solicitudes arrancará el 15 de junio, pero Julio Torrado afirma que ya se puede conocer el número potencial de beneficiarios al cruzar los datos del Instituto Nacional de Estadística con los de la Agencia Tributaria. «Ata un 7,5 por cento da poboación do Salnés e un 6,4 por cento do Ulla-Umia teñen uns ingresos declarados por debaixo de 5.000 euros ano por unidade de consumo. Esta é a medida de referencia para o IMV, que pretende cubrir, polo menos, esa contía anual para un fogar con unha persoa», explican los socialistas, que apuntan que es posible que se puedan producir algunas mínimas variaciones, pero que parece claro que hay un notable porcentaje de población que sufre dificultades económicas.

«Este tipo de medidas contrasta cos problemas que aparecen no ámbito autonómico, cando rendas como a RISGA, con evidente necesidade de urxencia e inmediatez, demórase ata 3 ou 4 meses en cobrar pola persoa usuaria. Despois de 11 anos de inacción, é necesario que a Política Social sexa unha verdadeira prioridade», concluye Torrado.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PSOE dice que el 7,5% de la población de O Salnés podrá verse beneficiada por el ingreso mínimo vital