Más de 1.700 estudiantes y 124 docentes de 23 centros utilizan la plataforma de educación a distancia del IES San Clemente

La Voz

SOCIEDAD

C. VILLAVERDE

La plataforma educativa recobró un dinamismo como en los mejores tiempos, cuando había más alumnado matriculado a distancia, que descendió en los últimos años

24 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La Consellería de Educación ofreció a 80 centros gallegos que imparten enseñanzas a personas adultas, y que suman alrededor de 10.000 estudiantes, la posibilidad de utilizar la plataforma de educación a distancia del IES San Clemente durante el estado de alarma. Las aprovechan 1.706 estudiantes y 124 docentes de 23 centros, afirma Carmen Viñas, directora del centro.

«Habilitamos para o profesorado deses centros un correo electrónico propio para contactar co seu alumnado, e un sistema de videoconferencia para que se conecten e organicen actividades. Tamén lles ofrecemos a posibilidade de utilizar todo o noso material que lles sexa de utilidade, como aulas gravadas, vídeos, apuntamentos elaborados polo noso profesorado, tanto no bacharelato como na secundaria. Poden usar a vontade o que lles interese», afirma Viñas. «Notamos un tráfico maior do habitual na Aula Virtual e comprobamos como a usan deses outros centros, pois vemos docentes que non son do noso claustro. Aínda que nesta situación de confinamento tamén está a utilizar máis eses recursos o noso alumnado, en especial estudantes que antes non se conectaban, por razóns de traballo, ou outras, e agora si que o fan porque vén máis posibilidades de aprobar», agrega.

Así, esa plataforma educativa recobró un dinamismo como en los mejores tiempos, cuando había más alumnado matriculado a distancia, que descendió en los últimos años. Ahora en el San Clemente hay «pouco máis de 2.000 estudantes entre a secundaria e o bacharelato a distancia, e por volta de 960 máis de FP, e a maioría tamén usan recursos da plataforma de educación a distancia».

Exámenes presenciales

El IES San Clemente espera poca presencia de alumnado de ciclos de FP de los últimos cursos de informática desde mañana, pues son los únicos que podrán acudir al centro: «Temos todo preparado para atender a quen veña, aínda que é un alumnado que se sente cómodo no ensino telemático e teñen bos medios, polo que non precisan tanto dese ensino presencial a estas alturas», indica.

El centro realiza exámenes telemáticos para el alumnado de FP y de bachilleratos a distancia. Y «solicitaron esta próxima semana poder facer o día 19 de xuño os exames da ESO a distancia de forma presencial, pois é un alumnado adulto que non coñecemos e boa parte del ten dificultades para facer a proba telemática por falta de medios apropiados ou problemas de conexión».