La Xunta apuesta este verano por un turismo interno, de proximidad

s. corral VIVEIRO / LUGO / LA VOZ

SOCIEDAD

Fuciño do Porco y su senda que serpentea acantilados en O Vicedo ya son otro imán turístico en A Mariña
Fuciño do Porco y su senda que serpentea acantilados en O Vicedo ya son otro imán turístico en A Mariña PEPA LOSADA

200 profesionales del sector siguieron ayer el plan previsto para A Mariña y Lugo

14 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

No hay recetas milagrosas en esta situación. La Xunta apuesta este verano por un turismo seguro, interno y de proximidad. Generar seguridad en el cliente, ese será el primer objetivo. Poco más; aguardar al Año Xacobeo del 2021.

200 profesionales del sector turístico participaron ayer vía telemática en la presentación del Plan de Reactivación Económica para el turismo en A Mariña y Lugo, dentro del plan de la Xunta para toda Galicia.

«O plan prevé un orzamento de 27 millóns de euros distribuídos en medio cento de iniciativas, das que unha trintena son específicas para o turismo en toda Galicia», apuntó Nava Castro, directora de Turismo. Participó también el director del Igape y el presidente de APEHL, Cheché Real, junto con J. M. Balseiro.

Nava Castro destacó el papel que la provincia de Lugo «poderá ter na recuperación turística de Galicia ao contar con recursos como a súa gastronomía ou natureza, claves no novo escenario. Un dos obxectivos é facer de Lugo en particular, e de Galicia en xeral, un destino seguro que xere confianza entre os futuros turistas e dea garantías tamén aos residentes. Por iso, apoiaranse medidas hixiénico-sanitarias para os establecementos turísticos; promoverase un programa de consultoría e asesoramento para as empresas turísticas, fomentarase a formación ao sector e se promoverá o turismo interno e de proximidade», apuntó.