Mar reparte 3.350 mascarillas entre la pesca lucense

s. o. VIVEIRO / LA VOZ

SOCIEDAD

Tripulantes de pesqueros continúan al pie del cañón sin mascarillas
Tripulantes de pesqueros continúan al pie del cañón sin mascarillas Pepa Losada

La delegación de la Xunta apunta «que se debería dispoñer a preferencia de acceso a este material para aqueles profesionais das actividades esenciais

16 abr 2020 . Actualizado a las 21:21 h.

La Consellería do Mar completa esta semana el reparto de 3.350 mascarillas de protección frente al coronavirus destinadas a la pesca lucense. Lo inició la pasada semana en las lonjas de Burela y Celeiro y continúa estos días.

Recién cumplido el primer mes del estado de alarma en España, ese departamento autonómico «puido realizar esta entrega unha vez que o esforzo da Xunta por dotarse de material permitiu avanzar no seu reparto, logo de atender as necesidades preferentes da actividade sanitaria, de política social e dos colectivos que colaboran nas funcións de seguridade e protección civil». Así lo explica José Manuel Balseiro, delegado del Gobierno gallego en la provincia.

A través de entidades como lonjas, cofradías y asociaciones de armadores, «entre outras», las mascarillas que entregan esta semana «están dirixidas preferentemente a tripulantes e mariscadoras». Balseiro añade que ese material lo proporcionan dese el Servizo de Gardacostas.

Desde la máxima representación del Ejecutivo gallego en la provincia señalan que ponen a disposición de la pesca de A Mariña mascarillas con idea de «favorecer que os profesionais vencellados ás entidades do sector pesqueiro dispoñan de mellores medios para desenvolver o seu traballo, na medida do posible, en condicións de seguridade» durante la pandemia. Se trata de contribuir a la prevención de «posibles contaxios ao tempo que se contribúe a evitar a expansión da enfermidade».

La delegación territorial que dirige José Manuel Balseiro aprovecha para recordar que desde las consellerías de Mar y Sanidade «teñen demandado do Goberno central que analicen a posibilidade de entregar materiais e equipamentos de prevención aos profesionais do sector marítimo-pesquero». Al menos, prosigue, mientras «siga sendo considerado esencial».

De hecho recuerda «que varias entidades do sector se sumaron á opinión de que se debería dispoñer a preferencia de acceso a este material para aqueles profesionais das actividades esenciais, dado que as dificultades de conseguilo é evidente e palpable». Y la Delegación de la Xunta en Lugo también menciona que esta semana «se entregaron este tipo de equipamentos a aquelas persoas de actividades non esenciais que volveron ao traballo».