«A todos os que fan posible que a atención ós doentes se manteña as 24 horas, gracias»

La Voz OURENSE

SOCIEDAD

Miguel Villar

El Sergas agradeció su esfuerzo y paciencia de estas semanas a los ourensanos y a los profesionales sanitarios en la provincia

13 abr 2020 . Actualizado a las 13:33 h.

Mientras el CHUO y los hospitales comarcales de Verín y O Barco de Valdeorras concentran gran parte de sus esfuerzos en el tratamiento de los pacientes afectados por la COVID-19, se mantiene la actividad asistencial con algunas variantes enfocadas a no acudir a los centros hospitalarios si no es estrictamente necesario, por cuestiones de preucación y para prevenir posibles contagios.

En este sentido, el Sergas agradeció a los ourensanos y, en especial, a sus profesionales del área sanitaria, la paciencia y esfuerzo de estas últimas semanas: «A todos e todas os que fan posible que a atención aos doentes se manteña as 24 horas destas semanas sen fin: persoal médico e de enfermería de Atención Primaria; administrativos; técnicos, de Radioloxía, de Laboratorio, de Anatomía Patolóxica; ao persoal de Información, de Citación, de Admisión, de Mantemento, de Informática, de Electromedicina, de Loxística; de urxencias e os PAC; aos servizos diagnósticos, desde Microbioloxía a Laboratorio, a Radioloxía, e como non a Farmacia e Medicina Preventiva e Saúde Laboral. Os tres hospitais, Verín, Valdeorras e Ourense, teñen que seguir atendendo ás persoas que o necesitan, teñan ou non COVID-19. Seguen sendo necesarias intervencións urxentes, atención ás emerxencias, tratamentos esenciais, en Oncoloxía, en Dixestivo, en Oftalmoloxía, Neumoloxía, en Medicina Interna... Os quirófanos seguen sendo precisos; os coches de Hospitalización a Domicilio seguen na ruta... A todos e todas vós, unha vez mais moitas grazas e moito ánimo».