Carlos Blanco se ofrece para actuar en los hospitales gallegos en los próximos meses

El actor quiere agradecer con humor «todo o que estades facendo por nós»


La Voz

El actor Carlos Blanco se ha ofrecido para llevar su humor y sus historias a los hospitales y residencias de toda Galicia, una vez se supere la crisis del coronavirus. «Dende aquí ofrézome para actuar nos vindeiros meses en hospitais e residencias de toda Galicia», dijo en sus perfiles en redes sociales. Una iniciativa que ha recibido el aplauso de cientos de internautas, que reconocen la solidaridad del actor.

Blanco pretende así mostrar su gratitud con todo el personal de los hospitales gallegos que está trabajando a destajo para hacer frente al Covid-19. «Será un pracer agradecervos cun pouco de humor todo o que estades facendo por nós. Grazas!», añadió en su mensaje.

Carlos Blanco: «Os galegos nunca fomos de ir de chulitos pola vida»

Carlos Crespo

Vén de rodar con Sorogoyen, Dani de La Torre e Mateo Gil. Se cadra por iso precisou volver á orixe, á esencia: o monólogo. Pero non a calquera, senón a unha escolma dos mellores. E iso no seu caso son palabras moi maiores

É o seu territorio natural, ese que nunca deixa de transitar por moitas series, películas e obras de teatro que se lle crucen polo camiño. E vaia se se lle cruzan. É no monólogo -ou na contada, como ata non hai moito se lle chamaba- onde Carlos Blanco amósase en estado puro. Sagaz, punzante, áxil, certeiro, vibrante e incontible. Un «bota por fóra» constante, un alquimista da risa que non precisa de artificios nin de extravagantes fórmulas máxicas. Bástalle con situarnos fronte ao espello. E niso é un auténtico mestre.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

Carlos Blanco se ofrece para actuar en los hospitales gallegos en los próximos meses