«Os talleres poderiamos abrir, pero é un desastre, baixamos a facturación o 98%»

Solo atienden urgencias, casos puntuales: «É que falta subministro de pezas»


RIBADEO / LA VOZ

«Económicamente o impacto para os talleres mecánicos da alerta sanitaria está sendo brutal. Baixas a facturación, non sei, o 98 %, porque a actividade é mínima. Non sei como imos saír desta». Así se pronuncia Alberto Rodríguez, gerente de Automóviles Puerta Norte de Ribadeo, también con servicio oficial en Foz. Explica que ya hace días se tomó el acuerdo de responsables de la mayoría de estas instalaciones en Lugo de cerrar: «Non quedaba outra, porque non nos servían pezas e tamén por medo a un posible contaxio. Según o goberno podemos traballar, pero non de cara ó público, e pasan dúas cousas: por un lado, que o tráfico reduciuse moito porque non se pode coller o coche salvo para casos xustificados, e por outro que sen pezas de recambio os coches que tiñamos a medio amañar quedaban así, de modo que non quedaba outra que pechar».

Pero con una salvedad, manteniendo servicios de urgencias y guardias: «Se nos chaman achegámonos, por exemplo, facer un cambio de batería, de rodas, se rompe unha correa do alternador, o que se poida... O servizo de grúa que temos cos seguros mantémolo, pero apenas hai chamadas... estes días catro ou cinco, de un que ía en Mondoñedo cara a Coruña e cousas así, casos moi puntuais. E cada vez menos».

Su recomendación para los usuarios es que si tienen algún problema mecánico no acudan a un taller: «É mellor que chamen e buscaráselle unha solución... se se pode».

El artículo 7 del Real Decreto 463/2020 del 14 de marzo estipula que durante su vigencia la población solo podrá circular por las vías de uso público en determinados casos, como para comprar alimentos, medicinas y productos de primera necesidad, acudir a centros sanitarios o al lugar de trabajo, ir a cuidar mayores o a entidades financieras. Si se usa el coche, por ser indispensable, y se avería, surge el problema, porque el Real Decreto no especificó si los talleres son servicios esenciales. Algunos siguen operativos, pero con servicios reducidos al máximo, apunta Alberto Rodríguez. Los asistencia en carretera sí se mantiene vigente.

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