Protección Civil instala en A Cuña una carpa para los usuarios con síntomas respiratorios que acuden al centro de salud

La Voz OURENSE

SOCIEDAD

CEDIDA

José Luis López, el jefe de Servicio, insta a que aquellos que tengan sospechas sobre si padecen la patología llamen primero por teléfono

23 mar 2020 . Actualizado a las 13:23 h.

El centro de salud de A Cuña y Mariñamansa amaneció este lunes con una novedad. Protección Civil instaló a las 10.30 una carpa a modo de sala de espera para que, en caso de que creciese exponencialmente la demanda durante los próximos días, se pueda filtrar a aquellos usuarios que sospechan padecer síntomas respiratorios. «Ogallá non teñamos que empregala, pero se o centro de saúde se atopase desbordado temos isto coa idea de que non se contaxien uns con outros, e que se teñen que agardar fóra non sexa á intemperie», dice José Luis López, jefe de Servicio.

López insta a que aquellos vecinos que se encuentren en esa situación llamen primero por teléfono desde sus casas. Primero, para seguir el protocolo marcado por Sanidade y evitar salidas innecesarias. Y lo segundo, para evitar que se aglomeren demasiados usuarios en el centro de salud. «A afluencia, polo momento, é a normal. Estamos preguntándolle á xente se teñen síntomas respiratorios ou non, e os que os mostran van a dúas salas de consulta na entrada do centro. Pero case todas as que facemos son telefónicas e non vencelladas co virus. Por exemplo, coa diabetes», dice.

El jefe de Servicio de A Cuña prevé que la iniciativa llevada a cabo con Protección Civil se dé también en otros centros de salud de la ciudad. «É posible que outros centros soliciten isto. A estructura dos centros non é igual para todos, porque hai casos como Valle Inclán onde teñen salas de espera máis amplas. No noso caso, fixémolo porque a de aquí é máis pequena», aclara.