La puja solidaria del traje de Roberto Vilar en «Land Rober»

La Voz REDACCIÓN

SOCIEDAD

Los 2.000 euros recaudos han sido donados a la asociación Nico contra el cáncer y se dedicarán a investigación

25 dic 2019 . Actualizado a las 14:25 h.

Land Rober vivió ayer uno de sus programas más solidarios. Con David Fernández, Chickilicuatre, y el patinador Javier Fernández como invitados, Roberto Vilar organizó una puja solidaria para subastar su traje de cuadros. Todo el dinero recaudado se destinó a la asociación Nico contra el Cáncer y será destinado a investigación. «O traxe xa vos iredes acostumbrado a el», amenazaba el presentador ya en septiembre. «Mamá, non estades acostumbrados ao traxe, pero xa vos acostumbraredes, é igual que non estades acostumbrados a votar cada tres meses, xa vos acostumbraredes», explicaba. 

Roberto Leal, el presentador de Operación Triunfo, que visitó hace poco el programa y lució el traje amarillo, fue el encargado de comenzar la puja. «Creo que  es justo que yo sea el primero en pujar, partimos de 600 euros. Vamos a por ello, te voy a estar viendo desde mi casa», decía en una intervención telefónica. 

Finalmente, cuando la puja iba ya por los 1.200 euros, Roberto Vilar dijo: «A min ese traxe amarillo gustábame moito, non quere dicir que o volva a poñer... Pero vouno comprar eu por 2.000 euros», aseguraba. 

El programa también tuvo momentos emotivos, como cuando el plató entonó el Cumpleaños feliz a David Perdomo. 

Roberto Vilar: «Julio Iglesias aínda lle debe o prato da tortilla á miña nai»

Ana Abelenda

Éun rapaz de aldea, pero ese orgullo seu bota máis risas que peito. Roberto Vilar (Xove, 1971), coa tenrura por dentro e o humor por fóra, ve no campo o mellor campus para graduarse en humor. El sobe os brazos e invita a disparar: «Ti pregunta o que queiras, que eu contesto o que me dea a gana».

-Como se fai para superar en audiencia a «Supervivientes» ou «Cuéntame»? Cal é a túa receita?

-Non sabemos a clave. O que sabemos é como actuamos. Estamos moi atentos ao que entendemos que lle gusta ao espectador. Facemos o que se chama proba-erro. Sacamos unha cousa; que non gusta? Pois outra! Sempre pensamos no espectador. Para iso nos pagan, non?

Seguir leyendo