La petición especial de Roberto Vilar a los estudiantes de medicina en huelga

El presentador de «Land Rober» se solidarizó con los jóvenes que piden una mejor formación académica «a min alegraríame que os médicos tiveran a mellor formación posible»


Redacción / La Voz

«Pasa consulta el doctor Vilar». Con esta frase y ataviado con una bata blanca y un fonendoscopio, apareció en pantalla Roberto Vilar al inicio de Land Rober Tunai Show, dejando boquiabierto a buena parte del público, tanto en plató como en sus hogares. «Pero tiña pinta de médico ou non? Eu tanto valía pa médico como para guardia civil», reflexionaba con su mítica retranca el presentador. «Eu viña vestido de médico porque quero mandarlle un saúdo moi grande desde Land Rober a todos os rapaces e rapazas estudiantes da facultade de Medicina de Santiago de Compostela que están en folga», afirmaba. «Levan toda a semana en folga e están durmindo na facultad. Reivindican una docencia mellor, unha formación mellor. A min alegraríame que os médicos tiveran a mellor formación posible», apostillaba. «Nós non somos un programa de reivindicar, nos vimos só facer a comedia, pero pedíronmo toda a tarde, con tanto cariño, que me emocionou moito de verdade e queríalles mandar este cariño desde aquí», explicaba. 

«Unha cousa tamén vos digo, se estades estudando Medicina, supoño que algún seredes médicos, vouvos pedir unha cousa, se algún día me consultades a min, cando eu sexa maior, por favor volo pido, non me quitedes a carne de cocho», suplicaba. 

El apoyo público enseguida tuvo su respuesta desde la cuenta de Twitter oficial de la Asamblea Aberta de Medicina: «Moitas grazas ao equipo de @LandRoberTVG! É incrible recibir tanto apoio! @RobertoVilarTV coidamos que estarás en boas mans». 

El invitado del último programa de Land Rober fue el inconfundible Luis Iglesia, del que anunciaba su participación en el programa con un vídeo doblado en el que el actor, de modo irónico, reivindicaba que lo conociesen por algo más que por su inolvidable interpretación de Carmelo Matalobos, en la exitosa serie de Voz Audiovisual. 

Actualmente Luis Iglesia da vida al implacable Emilio Fortes, un comisario retirado que sigue moviendo los hilos de Árdora. 

Iglesia entró en el plató a bordo de un impresionante deportivo rojo, como Delmiro, un emigrante de México que vuelve al pueblo desde el que se marchó en busca de una vida mejor. La intentción de los vecinos es que corra con los gastos de la fiestas patronales de la parroquia. «Tes máis cartos ca Pablo Motos», gritaba un Vilar caracterizado de vecino. 

Pero, Edelmiro trae otros planes, que pasan por no despilfarrar el patrimonio. «Sodes todos un losers». 

El actor de Riotorto también participó en algunas de las pruebas más tradicionales del programa

Land Rober logró un 12,4 % de cuota de pantalla y fue seguido por 103.000 espectadores, en una noche muy complicada en el prime time

Luís Iglesia: «O comisario Fortes vai caer menos simpático que Carmelo Matalobos»

b. pallas

«'A Estiba' gústame moitísimo e esteticamente é un paso importante», asegura o actor Luís Iglesia

O segundo capítulo de A Estiba chega esta noite ao horario de máxima audiencia de TVG cos primeiros días de Manuela Fortes como nova comisaria de Ardora. A súa misión non será doada. Non só terá que encargarse da tripulación acribillada do Delta, senón tamén dos asasinatos no hospital da única testemuña do caso e dun policía. Mentres, dentro da comisaría aparecen voces contrarias á súa xestión. Despois do abrupto final do primeiro episodio, a mirada dos espectadores seguirá de preto ao comisario Emilio Fortes. O actor Luís Iglesia xa percibiu esta semana pola rúa que a súa personaxe non deixou indiferente ao público que viu este thriller de Voz Audiovisual.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

La petición especial de Roberto Vilar a los estudiantes de medicina en huelga