Misela, un lugar donde hacer realidad el sueño de la integración

La Obra Social La Caixa financia varios proyectos para personas con discapacidad


redacción / la voz

Trabajar por la integración y para ofrecer opciones al colectivo de personas con discapacidad es la meta de la asociación Misela, que trabaja en la comarca de Noia y Muros. Con el apoyo de la Obra Social ‘La Caixa’, el colectivo puede llevar a cabo varios proyectos, para niños y adultos, con los que sus usuarios aprenden nuevas habilidades y avanzan hacia la realización personal.

Según explica Diana Vigo, coordinadora del Equipo de Desenvolvemento Infantil e Atención Temperá (EDIAT), la ayuda de la obra social es fundamental para llevar a cabo varios talleres del centro ocupacional que gestionan. «Os proxectos -explica- están destinados aos usuarios do centro. Este ano, por exemplo, elaboraron unha curtametraxe, Os invisibles, un traballo que abarca todo o proceso: facer o guion, a rodaxe de toda a curta... co obxetivo final de emitilo na mostra de curtas de Noia, que é a finais de ano».

Otro de los proyectos realizados este año tiene un sugerente título: horticultura terapéutica. «Trátase de actividades de traballo na horta, cultivo de plantas e coidar dun invernadoiro -asegura Vigo-. Ademáis deste obradoiro, tivemos tamén varias actividades de ocio e un obradoiro de velas artesanais para dar formación tanto a profesionais como a persoas con discapacidade».

En Misela tienen unos 18 usuarios adultos y 45 niños. Todos se benefician de los programas financiados por ‘La Caixa’. Los beneficios son palpables. «Co programa da curtametraxe traballan a creatividade, a participación e integración social. O de horticultura é bastante transversal: trabállase a parte cognitiva, o cálculo, e tamén a parte física, traballando na horta. Pero o máis importante é a parte social da integración no grupo e a autoestima».

Una parte importante del esfuerzo de Misela se centra en los niños. Para ellos crearon un aula de estudio dirigida a niños de 5 a 16 años. «Vai dirixida a nenos de entre 5 e 16 anos, con necesidades educativas especiais, que fan actividades cunha mestra de reforzo educativo para axudarlles cos deberes e complementar un pouco o proceso de aprendizaxe. Veñen dúas tardes á semana e intentamos dárlles máis horas aos que lles fan máis falta».

Uno de los pilares de la asociación es el servicio de desarrollo infantil y atención temprana, que ofrece apoyo a los niños desde que son bebés. «Dámoslles unha atención individualizada -afirma Diana Vigo-, con sesións semanais de fisioterapia, terapia ocupacional, psicoloxía, e logopedia. É un servicio que axuda moito ao desenvolvemento de cada neno e, ademáis, abarcamos bastante zona porque veñen nenos ata de Carnota».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Misela, un lugar donde hacer realidad el sueño de la integración