Luciano Méndez, el profesor del escote: «Libre absolución para os rapaces da Manada»

Opina que la víctima se dijo: «Eu teño que denunciar isto como violación para que me dean a píldora do día despois»


santiago / la voz

«A rapaza chegan alí, déixase facer, evidentemente, e goza. Non vin o vídeo, pero non preciso, ¿eh? Estou convencido de que polos meus indicios, polo que di a sentenza, a rapaza goza da situación, ¿vale? Ao mellor dixéronlle que non faga moito ruído, e entón non faría moito ruído». Son las palabras del profesor de la Universidade de Santiago Luciano Méndez, que fue expedientado por decir que el escote de una alumna lo ponía nervioso. Es parte del vídeo de doce minutos que ha publicado en su perfil de Facebook sobre la sentencia de La Manada.

Su versión es que «a rapaza vese soa, borracha, sen ter que facer en San Fermín, sen amigos, atopa a cinco tipos con gana de marcha e a rapaza acompáñaos, van a un hotel con intención de facer o amor, non lles dan cuarto, a tipa vaise morreando cos tipos claramente, a tipa sabe ao que vai e métense nunha casa».

Opina que «incluso de mutuo acordo [la víctima] diga mira, eu teño que denunciar isto como violación para que me dean a píldora do día despois. A tipa sabe que exacularon dentro e necesita a píldora». Y que es entonces cuando se empieza a armar «este esperpento social», tras lo que espeta: «Libre absolución para os rapaces da Manada». Ensalza el voto discrepante de Ricardo González y piensa que los jueces deberían haber dicho a la víctima: «Neniña, síntoo moito, non nos veñas aquí coas túas parvadas [...] non nos veñas aquí armar estes berenxenais ti e mailo feminismo radical». Comenta también: «Eu condeno aos xuíces que fan estas cousas».

La USC ha emitido hoy un comunicado para condenar las declaraciones de Luciano Méndez y anunciar que está estudiando las medidas a tomar: «A USC, como institución dedicada á formación e á transmisión de valores, non pode tolerar actitudes ou actuacións que menoscaben a dignidade da persoas e os dereitos fundamentais, nomeadamente o da igualdade entre homes e mulleres», termina el comunicado, informa Susana Luaña.

«Me pide que abuse de ella, que le dé duro, que le dé maltrato»

s. gonzález

La letra de un tema de «trap» grabado en Vilagarcía invita al maltrato e incendia las redes sociales

La nauseabunda visión de la mujer que destilaba su tema Cuatro Babys le costó hace un par de años a Maluma certeras acusaciones de misoginia y más de un quebradero de cabeza, lo que no ha impedido que el trapero colombiano continúe sumando seguidores. Preocupante en un tiempo en el que las palabras se miden por su potencial de ofensa y los valores que realmente están prendiendo en la calle no invitan precisamente al optimismo. Con los noticiarios repletos de crímenes machistas y espíritus de manada, utilizar unos versos para coquetear con la violación equivale a jugar con napalm. Esta semana, las redes sociales echan humo a cuenta de un tema de trap latino grabado en Vilagarcía cuya letra contiene estrofas de este pelaje: «Me pide que abuse de ella, que le dé bien duro, que le dé maltrato».

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
26 votos
Comentarios

Luciano Méndez, el profesor del escote: «Libre absolución para os rapaces da Manada»