Cervo se ofrece a acoger las pruebas de selectividad que se celebran en A Mariña

El alcalde le afea a Viveiro la falta de rigor cuando acusa a otros Concellos de no pagar


CERVO / LA VOZ

Al Concello de Cervo le molesta que desde el Ayuntamiento de Viveiro les acusen de deber dinero correspondiente a la parte que les tocaría pagar para que alumnos cervenses puedan presentarse a los exámenes de selectividad que se celebran cada año en Viveiro. El alcalde cervense, Alfonso Villares, le afeó al Concello viveirense «a súa falta de rigor á hora de aportar en días pasados unhas cifras que poden conducir a equívoco, xa que Cervo non ten ningunha débeda contraída co Concello de Viveiro porque, a día de hoxe, non recibimos ningún documento de liquidación de custes». Recuerda que el pasado ejercicio recibieron la comunicación por parte de Viveiro el 16 de febrero y dos días después «realizamos a transferencia pertinente, abonando o que nos correspondía polo número de alumnos de Cervo que se desprazaron a realizar as probas, nese caso foron 886,32 euros».

Con ánimo de buscar una solución y para evitar ser objeto nuevamente de más críticas públicas, el Concello de Cervo se ofrece a acoger las pruebas de selectividad en A Mariña, en las que participan alumnos de ocho institutos de la comarca y uno de Ortegal. Desde el Ayuntamiento cervense aseguran que pueden asumir las condiciones del convenio que acordaron en su día los municipios y la comisión interuniversitaria. «Se Viveiro non pode asumir este convenio, Cervo si que está interesado en acoller as probas. Estamos en disposición de facernos cargo das condicións establecidas e consensuadas de antemán», explicó el regidor, quien recuerda que el procecimiento fue consensuado entre todos los Concellos y la comisión: «Acordouse repartir entre todos os gastos derivados da selectividade, abonando unha cuota por estudante que se presente». A comisión interuniversitaria emite unha factura que lle fai chegar ao Concello que é sede das probas, neste caso Viveiro, que tería que pasar a liquidación despois aos outros municipios. A día de hoxe, Viveiro non o fixo». Villares lamenta que de forma reiterada Viveiro acuse a los Concellos de no pagar: «Non creo que sexa a fórmula idónea para facelo porque sabe que hai outros mecanismos efectivos para saldar unha suposta débeda antes de expor asi aos Concellos, sendo ademais como é, un servizo positivo para o alumnado de Viveiro e para todo o pobo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Cervo se ofrece a acoger las pruebas de selectividad que se celebran en A Mariña