Diego Anido: «Esta noite, volvendo trala festa con Zahera, preguntáronnos: 'Pero que facedes aquí?' É que os dous somos de Santiago!»

Olalla Sánchez Pintos
Olalla Sánchez SANTIAGO / LA VOZ

VIVIR SANTIAGO

Lavandeira jr | EFE

Ambos actores compostelanos, hermanos en el premiado filme «As Bestas», estuvieron anoche en el preestreno de la segunda temporada de una serie. A continuación, se reencontraron con su gente en locales como La Flor o el pub Atlántico

16 feb 2023 . Actualizado a las 20:02 h.

Diego Anido admite haber dormido pocas horas. La pasada noche, y tras el preestreno en el Salón Teatro de Santiago de la segunda temporada de Operación Marea Negra, en la que comparte cartel con Luis Zahera, ambos actores, junto al resto del elenco, alargaron un poco la noche en locales clásicos para el mundo escénico, como puede ser La Flor o el pub Atlántico.

La velada, en la que Zahera exhibió su reciente Goya a mejor actor secundario -por la tarde ya lo había enseñado en el Concello compostelano y en la Praza do Obradoiro-, sirvió también como una suerte de celebración por todo lo conseguido por el filme As Bestas. «Houbo un momento en que collín eu o Goya e a xente aplaudiu como se tamén o levase eu. Foi unha broma, pero gusta saber que pensan que ti tamén o mereces», destaca Anido agradecido, reconociendo que en la categoría por la que ambos pugnaban tenía claro que era Zahera quien se iba a llevar el galardón.

«Eu os Goya disfruteinos sen presión. Estaba convencido de que o levaba Luis. De feito, foi algo que falei con outros nominados, non sei se coma un premio de consolación», bromea Anido. «Foi todo moi estimulante, divertido. Era a miña primeira vez nunha gala así. Ao comezo vivino con máis distancia, pero a medida que foron caendo premios máis grandes para As Bestas cada vez era máis gratificante, a pesar de que eu aínda me considero unha pequena parte de todo», apunta, restándose méritos.

«Algo que me fai sentir moi afortunado é que moita xente, coa nominación, poñía en valor que se recoñecera toda a miña traxectoria, xa longa. Tanto a xente que me coñece como os actores que están na liga dos Goya cos que falei alegráronse diso», subraya, admitiendo que tras su destacado papel en As Bestas ya le han salido más trabajos.

«Foi unha inmellorable tarxeta de presentación. As propostas que chegan son, ademais, importantes, non superficiais», destaca sin desvelar ningún estreno, a pesar de que hace días trascendió una información que apuntaba que compartiría cartel en el largometraje Tratamos demasiado bien a las mujeres -ópera prima de Clara Bilbao sobre un inesperado encuentro entre un grupo de maquis en su huida hacia delante y una mujer cruel- con intérpretes como Luís Tosar, Carmen Machi o Antonio de la Torre.

Más festivo, recuerda algo de lo vivido anoche, en una velada que defiende que no vivió como una celebración «compostelá» de los premios, a pesar de que sí sirvió para reencontrarse con su gente en la ciudad. «Foi gracioso porque, trala festa, cando volvía pola zona vella con Zahera, unha parella parounos e preguntounos: ''Pero que facedes aquí se vos acabamos de ver en As Bestas''? Xusto remataban de ver o filme», comparte riendo. «Xa lles dixemos: É que somos de Santiago!», destaca divertido y recordando, que a pesar de haber nacido ambos en Compostela hasta que coincidieron en el filme de Sorogoyen -en el que, además, hacen de hermanos- no se conocían. «Durante a rodaxe bromeamos con iso, ao ser común no ambiente artístico da cidade o dito de que non hai moitos composteláns», recordaba recientemente en una entrevista en La Voz.

«En As Bestas houbo entre todos moi bo ambiente, incluso aínda que non todos dominaran o francés», concluye riendo.