Carme Pampín: «En GalChimia a traxectoria de innovación vén dende o inicio»

Olimpio Pelayo Arca Camba
O. P. Arca SANTIAGO / LA VOZ

TOURO

La empresa química con sede en Touro es finalista en los premios Galicia que convoca Gain

18 ene 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

«En GalChimia a traxectoria de innovación vén dende que constituimos a compañía», señalaba ayer Carme Pampín, fundadora de una empresa que opta a los premios Galicia de Innovación e Deseño que convoca la Xunta a través de Gain, en el área de pymes con la innovación como piedra angular. «Ser finalistas é fantástico nestes premios que distinguen unha traxectoria».

Pampín subraya la apuesta por crear la empresa en Galicia, por ser una salida profesional a los químicos gallegos y por consolidar su crecimiento en la propia comunidad, donde en la actualidad considera que existe un sector de ciencias de la vida más maduro. Pero cuando se creó GalChimia, hace 20 años, «era un terreo moito máis árido, o que moitas veces nos levou a cuestionar se realmente era acertado constituír unha compañía con estas características en Galicia», en un sector entonces inexistente.

Era un inicio de siglo en que no estaba claro qué era una spin-off, frente a un presente con más ayudas para el emprendimiento científico-tecnológico, que en aquellos años apenas empezaba: «Tivemos axuda e foi moi importante, pero estaba todo empezando».