Denuncian falta de personal en el ambulatorio de Touro, con un médico estos días


arzúa / la voz

Un único facultativo atiende esta semana a los pacientes del centro de salud de Touro, con dos médicos de familia asignados para Atención Primaria en este concello. De esa falta de personal se hacen eco desde el grupo municipal del BNG, que denuncia los perjuicios que causa a los vecinos el hecho de que el Sergas no cubra la ausencia temporal del facultativo. «Se se quere pedir unha cita, a espera é de máis dunha semana porque non será atendido até o martes próximo, 26 de marzo. É de supoñer que esta demora irá en aumento segundo vaia pasando a semana, ao ir acumulándose as citas pola falta dun dos titulares», explican desde el BNG de Touro.

El grupo municipal que encabeza el nacionalista Xoán Louzao denuncia que «chove sobre mollado porque xa temos un servizo de pediatría compartido co Pino e con continuas faltas de atención ante calquera continxencia da súa titular, o que xa provocou innumerables queixas, mesmo con entrega de sinaturas da veciñanza e de ser tratado varias veces nos plenos municipais». Así, el BNG exige a la Xunta que «en troques de dilapidar diñeiro público en campañas de propaganda invitando a vivir no rural os destine a garantir un nivel de prestación de servizos que o faga posible», y al alcalde de Touro, Ignacio Codesido (PP), que «exerza as súas funcións e afronte o problema sen escudarse en que non é competencia municipal».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Denuncian falta de personal en el ambulatorio de Touro, con un médico estos días