La plataforma de trabajadores agradece el apoyo de vecinos al proyecto minero

Anima a todas las personas que dicen «si ao futuro e a todos os avances que a minería fai posible, que continúen nesta andaina»

.

santiago / la voz

La plataforma Mineiros de Touro e O Pino agradeció ayer públicamente «o apoio real da veciñanza dos dous concellos» al proyecto de reactivación de la explotación minera en la zona, «un apoio que se estende a todas e todos os profesionais que traballamos na actualidade na mina».

Como ejemplo de este apoyo, la citada plataforma alude a las pancartas con las que los vecinos de la parroquia de Loxo, en Touro, manifiestan su apoyo a la mina y al sector de la minería, «conscientes de que esta é a única oportunidade de futuro para as nosas familias e tamén para a supervivencia dos nosos concellos».

Además de agradecer este apoyo, la plataforma Mineiros de Touro e O Pino anima a todas las personas que dicen «si ao futuro e a todos os avances que a minería fai posible, que continúen nesta andaina, que de seguro nos levará a poder realizar en Touro e O Pino unha minería actual, moderna e responsable».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Tags
Comentarios

La plataforma de trabajadores agradece el apoyo de vecinos al proyecto minero