La mejor parodia sobre Shakira y Piqué, con Twingo y «Burrari» incluido, ya se vio en Teo

Olalla Sánchez Pintos
Olalla Sánchez SANTIAGO

TEO

CEDIDO

Ocho amigos de la parroquia de Rarís vuelven a sorprender a sus vecinos con un disfraz en el que no falta ni el productor Bizarrap ni la bruja que la cantante orientó hacia la casa de su exsuegros

16 feb 2023 . Actualizado a las 23:58 h.

Era previsible que el revuelo que generó el famoso tema Session 53, en el que Shakira plasma su venganza contra Piqué, su exsuegra y la nueva novia del exjugador del Barça, Clara Chía, tuviese su reflejo en los carvanales. Aún así, los autores de una comparsa que desfiló el pasado fin de semana en Teo, en una cita con la alegría y la transgresión que dio el pistoletazo de salida al Entroido da Ulla, destacan que la suya no pasó desapercibida.

«Os veciños coñécennos doutros anos. Días antes xa nos preguntan de que imos ir. Este ano tíñamolo claro aínda que tampouco nos deu moito tempo», comenta divertido Raúl Rodríguez, uno de los ocho amigos de esta parroquia teense, que desde hace años no dudan en preparar a conciencia, y con detalle, su disfraz. En esta ocasión optaron por una comparsa con dos coches en los que situaron, en el primero, a Shakira, a Bizarrap -el productor del tema de despecho de la colombiana- y a la bruja que la cantante colocó en su balcón mirando hacia la casa de su exsuegros, dejando en el segundo a Piqué y Clara Chía. «O de diante era un Ferrari transformado en Burrari. Iso foi o que máis chamou a atención dos veciños. O de detrás tiña que ser un Twingo», destaca con sorna, en alusión a una de las frases más comentadas que Shakira dedica a su ex en su afilada canción: «Cambiaste un Ferrari por un Twingo».

«O pasado sábado, a un kilómetro de arrancar, rebentounos unha roda do Twingo. Despois tivemos outro percance. Son motores pequeniños. Cústalles aguantar a presión», comenta riendo y sin desánimo. «Cando gañamos un premio de entroido o diñeiro invertímolo, máis alá de nun churrasco, en preparar xa coches para o seguinte carnaval», precisa Raúl, incidiendo en que en esta ocasión la preparación de la parodia sobre Shakira y Piqué se extendió durante tres semanas.

«Sempre nos xuntamos no garaxe do presidente da Comisión de festas, xa sexa ao saír de traballar, e ata a madrugada, coma nas fins de semana», señala, aclarando por qué en el pasado fin de semana del grupo de ocho, en el que todos superan la treintena, solo desfilaron cinco. «Tres acostuman ir vestidos de Xenerais no carnaval tradicional de Teo. Os outros imos máis de carallada. A seguinte cita vai ser en Padrón e ao mellor aí si se suman, de paparazi ou de gardaespaldas, os tres restantes», avanza festivo Raúl, a quien este año le tocó disfrazarse de Clara Chía. «Dous sempre acostumamos a disfrazarnos de muller. Outros son máis reservados, como o que vai de Piqué ou de Bizarrap. Este ademais tivo sorte que ía tapado e, en Teo, a pasada fin de semana, facía moito frío», apunta sonriendo.

«Nós temos xa moita tradición en preparar disfraces. Nos últimos anos desfilamos en Padrón con varias temáticas, tanto da serie Fariña, indo de Laureano Oubiña ou Sito Miñanco, como de enfermeiras. Nese ano deunos rabia porque produciuse certa polémica coa nosa idea. Entendeuse mal, como algo machista, e para nada era así. Nós o carnaval entendémolo unicamente como broma e trasgresión. Para min é a mellor festa», destaca, admitiendo que este año su disfraz aún no tuvo tanta repercusión.

«Ao día seguinte do desfile de Teo no meu traballo ou no bar todo eran as risas. Os veciños dicíanme que estaba moi guapo. A xente sempre pregunta, pero ata que saimos en Rarís, o noso disfraz é secreto», concluye.