Ella abandera un interiorismo sostenible, gallego y que resulte además rentable para las empresas
TEO
Sabela Liñeira, vecina de Teo, defiende esta filosofía al frente de Decorazul
24 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.Ella vive en Teo y, desde hace unos años, se ha propuesto combatir los falsos mitos que rodean al interiorismo. Sabela Liñeira estudió en la Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo de Santiago y lleva 25 años dedicada al diseño de interiores y de marcas, además de ser consultora de negocios. En el 2020 fundó Decorazul, su primer proyecto individual, desde el que defiende un interiorismo sostenible, gallego y genuino, que además resulte rentable para las empresas.
Explica que su profesión es una «actividade técnica que se fundamenta con coñecementos específicos, e non é unha cuestión só de bo gusto. Hai outros factores que interveñen en escena. Ademais das cores, texturas, iluminación... hai que conxugar e combinar todo iso para crear as sensacións que nós queremos». En el caso de un negocio, destaca, hay que tener en cuenta todos los elementos para «trasladar a mensaxe, valores e filosofía de marca que queres transmitir», que «o produto ou servizo sexa a verdadeira estrela» y «conseguir que a xente entre e decida comprar».
«Como consultora, cando fago o deseño dun negocio, necesito ter moita información: cal e o teu produto, que vendes, os prezos medios, que te diferenza da competencia, a que tipo de público te dirixes... Non se trata simplemente de cambiar o aspecto, senón de aportar valor, atraer clientes e facer que te lembren, e volvan. E, para iso, hai que ter un concepto claro e ven dirixido. Vexo moitos negocios que fallan desde o inicio porque non se coñecen a si mesmos, e, tras facer unha inversión de moitos cartos, ao final acaban pechando», dice.
Sabela considera que, aunque «moitas veces se ten o interiorismo como un gasto inútil, en realidade é unha acción estratéxica que ten que ter un efecto chamada, aumentar a clientela e dar resultados rendibles». Y, para hacer esto posible, ella no renuncia al compromiso con el medio ambiente, lo que implica «darlle unha nova vida aos elementos que xa hai e buscar, na medida do posible, recursos ecolóxicos e próximos, que duren no tempo e non pasen de moda ao ano». Defiende un interiorismo responsable, práctico y agradable, poniendo en valor la identidad gallega y lo «xenuíno» para destacar en un mundo cada vez más globalizado, potenciando las virtudes propias en vez de tratar de imitar a la competencia.
«As pequenas marcas off-line tamén merecen destacar e brillar coma as grandes e, neste momento, calquera pequeno investimento ten que ir moi ben planificado», sostiene una mujer a la que le encanta lo que hace y siente una enorme satisfacción cuando comprueba que sus trabajos están dando sus frutos.