Ella abandera un interiorismo sostenible, gallego y que resulte además rentable para las empresas

Patricia Calveiro Iglesias
Patricia Calveiro SANTIAGO / LA VOZ

TEO

Sabela Liñeira en la Alameda de Santiago, ciudad en la que estudió diseño, en la Escola Mestre Mateo.
Sabela Liñeira en la Alameda de Santiago, ciudad en la que estudió diseño, en la Escola Mestre Mateo. XOAN A. SOLER

Sabela Liñeira, vecina de Teo, defiende esta filosofía al frente de Decorazul

24 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Ella vive en Teo y, desde hace unos años, se ha propuesto combatir los falsos mitos que rodean al interiorismo. Sabela Liñeira estudió en la Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo de Santiago y lleva 25 años dedicada al diseño de interiores y de marcas, además de ser consultora de negocios. En el 2020 fundó Decorazul, su primer proyecto individual, desde el que defiende un interiorismo sostenible, gallego y genuino, que además resulte rentable para las empresas.

Explica que su profesión es una «actividade técnica que se fundamenta con coñecementos específicos, e non é unha cuestión só de bo gusto. Hai outros factores que interveñen en escena. Ademais das cores, texturas, iluminación... hai que conxugar e combinar todo iso para crear as sensacións que nós queremos». En el caso de un negocio, destaca, hay que tener en cuenta todos los elementos para «trasladar a mensaxe, valores e filosofía de marca que queres transmitir», que «o produto ou servizo sexa a verdadeira estrela» y «conseguir que a xente entre e decida comprar».

«Como consultora, cando fago o deseño dun negocio, necesito ter moita información: cal e o teu produto, que vendes, os prezos medios, que te diferenza da competencia, a que tipo de público te dirixes... Non se trata simplemente de cambiar o aspecto, senón de aportar valor, atraer clientes e facer que te lembren, e volvan. E, para iso, hai que ter un concepto claro e ven dirixido. Vexo moitos negocios que fallan desde o inicio porque non se coñecen a si mesmos, e, tras facer unha inversión de moitos cartos, ao final acaban pechando», dice.

Sabela considera que, aunque «moitas veces se ten o interiorismo como un gasto inútil, en realidade é unha acción estratéxica que ten que ter un efecto chamada, aumentar a clientela e dar resultados rendibles». Y, para hacer esto posible, ella no renuncia al compromiso con el medio ambiente, lo que implica «darlle unha nova vida aos elementos que xa hai e buscar, na medida do posible, recursos ecolóxicos e próximos, que duren no tempo e non pasen de moda ao ano». Defiende un interiorismo responsable, práctico y agradable, poniendo en valor la identidad gallega y lo «xenuíno» para destacar en un mundo cada vez más globalizado, potenciando las virtudes propias en vez de tratar de imitar a la competencia.

«As pequenas marcas off-line tamén merecen destacar e brillar coma as grandes e, neste momento, calquera pequeno investimento ten que ir moi ben planificado», sostiene una mujer a la que le encanta lo que hace y siente una enorme satisfacción cuando comprueba que sus trabajos están dando sus frutos.