Alertan en Teo de colectas falsas en nombre de comisiones de fiestas

Patricia Calveiro Iglesias
p. Calveiro SANTIAGO / LA VOZ

TEO

XOÁN A. SOLER

Algunos vecinos cayeron en el timo del que advierte la Policía

06 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

En los últimos días, varios vecinos de Teo alertaron de la presencia de personas que, haciéndose pasar por representantes de las comisiones de fiestas de Cacheiras, Solláns y Oza, recorrieron varias parroquias pidiendo dinero en su nombre. Desde la Policía Local del municipio advierten a los ciudadanos de que se trata de una colecta ilícita y solicitan que se les informe si alguien se presentan en su domicilio con este pretexto y aconsejan que no se dé dinero a desconocidos que no puedan acreditar a dónde irá a parar.

Algunos vecinos ya cayeron en el timo y, en un acto de buena fe, aportaron distintas cantidades pensando que colaboraban con la organización de las fiestas patronales de este verano en un momento especialmente difícil como el que se atraviesa a causa de la alarma sanitaria.

Desde la comisión de fiestas de San Antoniño de Solláns advertían también, a través de las redes sociales, que «varios individuos, aproveitando a situación de desconcerto que vivimos as comisións de festas e a veciñanza en xeral, están pedindo polas portas da nosa aldea en nome da comisión de festas de Cacheiras», sin embargo «non son persoas pertencentes á mesma, polo que se alguén tropeza con estes individuos rogamos o poñan en mans das autoridades competentes». Recuerdan, asimismo, que la organización de festejos en Solláns está paralizada en este momento y no se están llevando a cabo colectas. «A día de hoxe non hai decisións tomadas en canto ao que poida pasar de aquí a setembro, polo que nos mantemos á espera na toma de decisións e inactivos no referente a festexos previstos e petición de donativos», destacan.

«Están estafando á xente»

De igual modo, la comisión de fiestas de Cacheiras ponía en preaviso a los vecinos sobre «un grupo de xente que anda a pedir para unhas supostas festas en setembro» en su nombre, el cual «está a recorrer moitas aldeas de Cacheiras (cónstannos O Sixto, As Laxes, Requián, As Cruces) e ata algunhas aldeas de fóra da parroquia (Vilar de Calo, Solláns...), e o peor, nalgunhas déronlle cartos saíndose coa súa». «Isto é unha mentira, están estafando á xente», subrayan, al tiempo que insisten en que «decidimos paralizar toda a nosa actividade en este ano 2020, non realizando as festas do Raxó e as festas patronais de xullo, o que supón a paralización das cotas correspondentes».

Los responsables de la organización de festejos patronales en Cacheiras hacían igualmente un llamamiento pidiendo la colaboración vecinal para identificar a los supuestos estafadores: «Se volven a pedir a algunha das vosas casas, non o dubidedes e chamade á Garda Civil para que poidan identificar a estes individuos. Se alguén de vos sabe algo, por favor, comunicádenolo, toda axuda será de agradecer nestes momentos». «Nós como comisión de festas xa tomamos as medidas legais oportunas para evitar que esta xente volva a mentir e a aproveitarse dos nosos veciños», añadían.