Chévere deja de ser compañía residente en Teo por decisión del Concello

La agrupación teatral esperaba otra convocatoria del concurso para seguir en el municipio pero recibió una carta de la nueva concejala de Cultura dándole quince días para desalojar su sede


Santiago

«Isto non é unha despedida. Despois de varios anos traballando no concello de Teo, Chévere deixará de facelo definitivamente neste mes de setembro. Para nós foron anos de traballo moi intenso e de implicación total nun concello que non era o noso, pero que nos acolleu cos brazos abertos. Aquí atopamos persoas, iniciativas e proxectos que merecen todo o noso respecto e recoñecemento.Marchámonos sentíndonos para sempre parte deste territorio. E non podemos marchar sen despedirnos agradecendo o voso acompañamento e colaboración, que foi fundamental para nós.Grazas!».

Con este contundente mensaje, la compañía teatral, que llegó al municipio teense en el 2012 y que cuatro años después se convirtió en grupo residente tras un concurso público y que en el 2014 consiguió el reconocimiento que otorga la concesión del Premio Nacional de Teatro, confirma con una carta enviada a las distintas entidades y asociaciones culturales con las que colaboran que deseaban seguir en el municipio, que debía convocar otro concurso público, para el que ya se estaban preparando. Sin embargo, Chévere afirma que «a finais do mes de agosto, a nova responsable da área de Cultura do Concello comunicounos que, de momento, non ten previsto convocar o novo concurso, dándonos un par de semanas de prazo para que sacásemos as dotacións técnicas do auditorio municipal, que son de Chévere, e o resto do material da compañía». El grupo lamenta que «non foi posible sequera organizar un acto público de despedida, así que non parece doado que volvamos a ver en Teo, nunha estrea de Chévere ou nunha Ultranoite, ou en calquera outra das actividades que viñamos facendo».

Además de lamentar las formas sobre su marcha, Chévere también expresa su pesar por lo que implica dejar de ser compañía residente. «Para nós, e para o sector cultural galego, ver desaparecer unha convocatoria pública innovadora, que contribuíu a trasparentar as relacións entre as empresas culturais e a administración, e que foi unha referencia en todo o Estado español, significa unha oportunidade menos de traballar». «Nós seguiremos traballando alá onde poidamos», señala la compañía.

El concurso público convocado por el Concello de Teo en el 2016 estableció una asignación de 165.000 euros por un contrato de dos años y un  tercero de prórroga, con la obligación de organizar 25 actos en el municipio, algunos de ellos gratuitos y estableciendo un coste máximo de las entradas a sus espectáculos de diez euros.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
11 votos
Tags
Comentarios

Chévere deja de ser compañía residente en Teo por decisión del Concello