Un programa de empleo formará a menores de 30 años en nueve municipios


Santiago / la voz

La Consellería de Economía ha aprobado un programa de talleres de empleo que prevén la formación de menores de 30 años en nueve municipios de la zona de Santiago. Una de esas iniciativas se orienta a jóvenes de Santiago y Teo; otra a Rois, Dodro y Padrón; y la tercera para Santa Comba, A Baña, Negreira y Val do Dubra. Esta última se centrará en preparar a quienes participen para realizar tareas de conservación del monte.

Estos programas tienen como finalidad «mellorar a empregabilidade dos seus participantes ofrecéndolles unha formación para o emprego teórico-práctica de calidade da man de especialistas; a realización de actuacións de mellora das dotacións públicas ou de uso público no ámbito local, así como a prestación de servizos de interese xeral e social; e o impulso da colaboración institucional entre a Xunta a es entidades locais». Además, «combinan a formación coa realización dun traballo específico, cun contrato de aprendizaxe durante 9 meses», explica la consellería.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Un programa de empleo formará a menores de 30 años en nueve municipios