Borja Verea vincula su idea de un párking bajo la Praza de Abastos a un estudio «serio e solvente»
SANTIAGO CIUDAD
«Existen 60 casillas baleiras que tiñan que estar cheas e xerando riqueza todos os días do ano, traballando a tope», lamenta el candidato del PP a la alcaldía
22 mar 2023 . Actualizado a las 05:00 h.El candidato del PP a la alcaldía, Borja Verea, confirma que mantiene su idea de construir un aparcamiento bajo la Praza de Abastos, «algo que merece Santiago e que outras cidades xa desfrutan baixo os seus mercados, pero que aquí a pouca ambición de que nos goberna nos quere facer ver como imposible», critica. En este sentido, Verea compromete que, si en las elecciones municipales del próximo 28 de marzo obtiene la mayoría absoluta que le permita gobernar, realizará un estudio «serio e solvente» con el propósito de construir ese párking en una zona en la que el aparcamiento representa un problema para muchos potenciales usuarios de la Praza y del comercio de la zona monumental de Compostela.
El también diputado autonómico señala al respecto que «a Praza de Abastos non necesita parches, necesita grandes investimentos que lles faciliten as cousas aos praceiros, pero tamén a todo o comercio do casco histórico». Verea subraya que el objetivo no puede ser otro que favorecer que el mercado de abastos compostelano funcione a pleno rendimiento. «Existen 60 casillas baleiras que tiñan que estar cheas e xerando riqueza todos os días do ano, traballando a tope. O resto son debates de parche e de política menor. Nós apostamos por unha Praza de Abastos que volva ser un auténtico referente para toda Compostela», proclama el candidato de los populares.
Verea achaca a la gestión del actual gobierno municipal la responsabilidad de que esas casillas ociosas del mercado no estén siendo explotadas. «As políticas do goberno socialista están a destrozar a Praza de Abastos. Todas as casillas baleiras supoñen case dúas naves completas do mercado e todos os praceiros coinciden en que a situación é insostible», subraya. El candidato del PP recalca que esa situación es la consecuencia «duns mandatos do Partido Socialista en Santiago, nos últimos 30 ou 40 anos, que apostaron por centros comerciais. Isto é unha realidade, un dato obxectivo. Aí temos Cancelas e Costa Vella, que foron baleirando tanto o comercio do centro da cidade como da zona vella», denuncia.
Borja Verea reprocha al gobierno de Compostela el gasto de «seis millóns de euros en cámaras e paneis que non sabemos para que serven ou en coches-robots». Insiste en su apuesta porque Santiago recupere la vida en las calles, el comercio en el centro, «e a Praza é fundamental».