Borja Verea ve a Santiago como una ciudad segura con problemas en el Ensanche

La Voz SANTIAGO

SANTIAGO CIUDAD

Sandra Alonso

Considera que el alcalde es un «irresponsable» por negar la situación en la zona nueva

13 ene 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El candidato del PP a la alcaldía, Borja Verea, al que le han llovido las críticas por parte del gobierno municipal después de pedir responsabilidades en su seno —expresamente del concejal de Seguridade, Gonzalo Muíños— por las reyertas con arma blanca en el Ensanche, se ratificó ayer en sus declaraciones en el programa Voces de Compostela, de Radio Voz. «No Ensanche hai, dende hai tempo, puntos concretos e horas específicas que veñen sendo perigosos e o que trasladamos ao alcalde é por que non había un reforzamento policial nestas zonas e a estas horas», dijo. Verea insistió ante los micrófonos de Radio Voz que debió haber una previsión que él no ha visto. «Tiña que haber previsión, que isto non era nada que non se esperara en calquera momento e cando un non é previsor e non está ao que ten que estar, e ten estas consecuencias, o que ten que ter é responsabilidade política», añadió.

El popular entiende que Santiago es una ciudad segura, como viene defendiendo el alcalde y el responsable de Seguridade, Gonzalo Muíños, pero insiste en que «ten puntos quentes, zonas quentes, como queiramos chamalos, que non son seguros. Hai determinadas zonas e determinadas horas que sabemos que non son seguros».

El candidato del PP calificó además de «irresponsable» al alcalde, el socialista Xosé Sánchez Bugallo. «Dicir que isto é un caso illado e que non hai problema de seguridade en determinados puntos e horas no Ensanche é unha falta absoluta de coñecemento, de vivir nunha realidade paralela, ou tentar ocultar un dato obxectivo, e iso ten a cualificación de irresponsabilidade sendo o máximo dirixente do Concello».