Sanidade apoya a Cáritas de Santiago con 108.000 euros para prevenir el sida

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

Cedida

El conselleiro se interesó por la actividad del centro Vieiro y el programa Vagalume

01 dic 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La Consellería de Sanidade financia con 108.000 euros las actividades promovidas por Cáritas Diocesana de Santiago dentro del denominado Corazón Vermello, un programa para prevenir el sida y otras infecciones de transmisión sexual. El conselleiro, Julio García Comesaña, se interesó ayer durante más de una hora en la sede de la entidad, en la rúa Carretas, por el trabajo que realizan. Se desarrolla en el centro Vieiro, y a través del programa Vagalume de las Oblatas.

 «O programa Corazón Vermello traballa con persoas con exclusión social ás que, pola súa situación, os sistemas sanitarios teñen moita dificultade para acceder», destaca Sanidade.

 Entre las actividades que realiza esta iniciativa detalla «obradoiros sobre saúde sexual dirixidos á mocidade en situación de exclusión social, concienciando sobre condutas de risco e facilitando e difundindo acceso a información e preservativos. Por outra banda, desenvolve actividades de prevención do VIH [virus de inmunodeficiencia humana, causa de sida] entre as mulleres en contextos de prostitución, ofrecendo acompañamento e información sociosanitaria, orientación e asesoramento en saúde, prevención contra enfermidades e infeccións de transmisión sexual e información sobre o VIH e a proba rápida».

La visita del conselleiro se organizó con motivo de celebrarse hoy el Día Mundial de Loita contra a Sida.

Doce años de colaboración y el programa Corazón Vermello se prolonga en el 2022

Cáritas Diocesana de Santiago promueve actividades para la prevención del VIH y para la atención sociosanitaria de personas enfermas desde el año 2009. En este período de 12 años recibió cerca de 230.000 euros en sucesivas convocatorias de subvenciones de la Xunta para este fin.

Corazón Vermello se renovó por última vez para el período 2019-2022. El programa contempla asimismo apoyar a personas enfermas de sida y a sus familias, «con actividade de concienciación para deixar de desenvolver condutas de risco que son transmisoras do VIH e colaborando no seu control e seguimento médico, así como da súa adherencia ao tratamento», según resalta la Consellería de Sanidade.