Compostela Aberta critica que un tercio de lo contratado en el 2020 se adjudicase por contrato menor

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

PACO RODRÍGUEZ

María Rozas cuestiona la gestión de Bugallo y de su gobierno

14 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

María Rozas, de Compostela Aberta (CA), criticó que de los contratos realizados por el Concello de Santiago en el 2020 por importe de 24,9 millones de euros, «7.919.857 euros foron adxudicacións directas, o que equivale a case o 33 % do total».

Son datos incluidos en la cuenta general del pasado ejercicio, que en su opinión «poñen unha vez máis en evidencia a gran falacia de Bugallo e do seu goberno como o dos grandes xestores, e demostran que o PSOE fai cando goberna o contrario do que predica cando é oposición». Sostiene que esos cerca de 8 millones en contratos menores duplican los 4,1 del 2018, último ejercicio completo en que gobernó Compostela Aberta, siendo aquella cifra el 18,4 % del total de contratos de la anualidad.

La edila concluye que estos datos evidencian que no existió un abuso del contrato menor por parte del gobierno de CA, como en el pasado mandato «quixo facer ver a oposición, tamén o PSOE». Recordó que en campaña Bugallo aseguró que los gastos en contratos menores «evidenciaban incapacidade de xestión, polo que o alcalde debe agora explicar por que non reduciu esas adxudicacións directas senón que as duplicou». Y advierte que no sirve excusarse en el covid, ya que los contratos relacionados con él no explican ese incremento.