Noriega ante el desplome: «Apostamos todo á épica e non fomos quen»

Elisa Álvarez González
E. Álvarez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

Sandra Alonso

El líder de Compostela Aberta pone su cargo de concejal a disposición de la asamblea

27 may 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Apostamos todo á épica como Robert Redford e Paul Newman e non fomos quen de conseguilo». Así arrancaba Martiño Noriega, alcalde de Santiago y candidato de Compostela Aberta (CA), su intervención para valorar unos resultados que reducen de diez a cinco concejales su representación en el pazo de Raxoi. No era este el resultado que esperaba y así lo admitió el regidor en funciones. «O espazo de CA aspiraba a continuar a liderar esta nova etapa da cidade [...] e resulta unha certeza que os resultados non acompañaron ese desexo».

Realizados los agradecimientos a todos los que trabajaron estos cuatro años en su equipo, y sobre todo a los que durante estas semanas «fixestes un magnífico traballo», tocó el turno de cumplimentar al ganador de las elecciones, Sánchez Bugallo, a quien Noriega llamó antes de terminar el escrutinio para felicitarlo por su victoria electoral y para ponerse a su disposición para transmitirle el estado de la situación del Concello. «É certo que fomos considerados furtivos desde o primeiro momento que chegamos a esta institución», apuntó el candidato de CA. Aún así, insistió, consciente ya de la derrota, «foi unha experiencia absolutamente intensa que nos marcará a todos o resto da nosa vida».

Martiño Noriega se comprometió a no abdicar de ese compromiso, «independentemente dos procesos que poidamos ter internamente, e das responsabilidades que cada quen poida asumir». En sus redes sociales, Noriega anunció al filo de las dos de la madrugada que «porei o meu cargo na institución a disposición da asemblea de CA» y reiteró el compromiso de su partido «na gobernanza da cidade dende unha óptica de esquerdas».