El Sergas licita la ampliación del bloque quirúrgico y de la zona de consultas del Clínico

Prevé actuar sobre una superficie próxima a los 30.000 metros cuadrados


Santiago / La Voz

El Servizo Galego de Saúde (Sergas) inicia la ejecución del plan funcional y de espacios para la ampliación del Hospital Clínico con la licitación del proyecto básico y de ejecución, y de la dirección de la obra, por importe de 681.600 euros.

Según explica la Administración Autonómica, «O proxecto licitado deberá aportar a definición arquitectónica necesaria para a ampliación ou reforma de máis de 20.000 m2 cadrados de superficie recollida no plan funcional e plan de espazos para ampliación do CHUS, aprobado pola Dirección Xeral de Asistencia Sanitaria o 21 de marzo de 2019. O plan de espazos da ampliación recolle a construción dunha nova edificación engadida á zona do bloque cirúrxico actual de aproximadamente 18.000 metros cadrados, unha nova edificación engadida ao bloque de Consultas Externas actual de aproximadamente 4.800 metros cadrados así como a reforma duns 6.600 metros cadrados de espazos que están en uso. En total actuaríase sobre unha superficie próxima aos 30.000 metros cadrados. No ámbito de hospitalización actuarase sobre as áreas de hospitalización médico-cirúrxica, hematolóxica, psiquiátrica e da unidade de corta estancia e hospitalización a domicilio. En canto á actividade ambulatoria afectará ás consultas externas, o hospital de día polivalente e as urxencias. Nos servizos centrais de diagnóstico e tratamento traballarase sobre o bloque cirúrxico, a unidade de recuperación post-anestésica, a farmacia, os laboratorios de microbioloxía e inmunoloxía e a unidade de diagnose por imaxe (unidade de mama). Tamén se contempla actuar sobre servizos de soporte e unidades xerais, como o mortuorio, escola infantil, unidade de codificación, laboratorio de investigación, etc».

 Esta ampliación se anunció en mayo del 2017, dentro de las iniciativas previstas entonces para reordenar la asistencia al pasar el espacio del Hospital Gil Casares a ser ocupado por la nueva Facultade de Medicina y otros usos de la USC. En octubre de aquel año ya se destinó una partida en los presupuestos autonómicos de 5,5 millones para avanzar sobre la nueva Facultad y la ampliación del Clínico, según se indicó. En octubre del año pasado, el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, confirmó la ampliación del CHUS en una entrevista con el alcalde, Martiño Noriega.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

El Sergas licita la ampliación del bloque quirúrgico y de la zona de consultas del Clínico