La huelga sobrevuela el Servizo de Axuda no Fogar por las «continuas presións e ameazas» de la empresa

P. c. SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

SANDRA ALONSO

Aseguran estar «fartas», «cansas» y «queimadas» ante el «reiterado incumprimento» del convenio

23 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) dependientes de la firma Eulen amenazan con una huelga para hacer valer sus derechos. Aseguran estar «fartas», «cansas» y «queimadas» ante el «reiterado incumprimento» del convenio, estatuto y pliegos que regulan su actividad. Denuncian que «non se respectan os días de descanso e presionan ao persoal con chamadas de índole laboral a calquera hora do día para que asuman máis carga de traballo, baixo a ameaza de descontos na nómina», indica una de las afectadas. «A empresa non recoñece o descanso establecido entre xornada superior a seis horas seguidas como recolle o estatuto dos traballadores, e os días festivos, que sempre se compensaron, agora sométenos a unha bolsa de horas que as traballadoras nunca vimos diante, nin sendo solicitadas vía correo electrónico á xerente de Eulen», añade.

El personal que atiende a las personas con dependencia o sin plena autonomía de la mitad oeste de Compostela (Ensanche, Conxo, Castiñeiriño, San Lázaro, Pontepedriña y Sar), «fartas de non cobrar o soldo correspondente e verse sometidas a presións e ameazas, están tomando a decisión de ir á folga». Valoran también concentrarse frente al Concello, al que acusan de «mirar para outro lado» y de «non levar un control sobre a concesión».

El Concello se ofrece a mediar

Tras los conflictos con la anterior adjudicataria, Valoriza, dicen estar «cansas de loitar cada dous anos cunha nova empresa». Todo ello fue puesto en conocimiento del área de Políticas Sociais. La concejala Concha Fernández, tras recibir ayer un escrito de las empleadas manifestando su intención de hacer huelga, se ofreció a mantener una reunión, que tendrá lugar el martes, para conocer de primera mano lo que sucede y ponerle solución.

«Aínda que o conflito sexa entre as traballadoras e Eulen, entendemos que o SAF é un servizo sensible e dende o Concello poñémonos a disposición delas», subrayó el gobierno local.