Las ANPA reclaman que un consello municipal planifique la educación

La federación de los centros públicos compostelanos piden propuestas para analizar la situación escolar

.

Santiago / la voz

La Federación de Asociacións de Nais e Pais (ANPA) de centros públicos de Compostela reclama que se constituya y convoque el Consello Municipal de Educación, y que realice propuestas para planificar la situación escolar. Fernando Lacaci, presidente de la entidad, sostiene que se precisa una zonificación nueva, en vez de los «parches que se improvisan os últimos cursos, pois Santiago só ten un colexio público que se pode considerar novo, o Ramón Cabanillas; os restantes son edificios xa vellos, construídos cando os requirimentos tecnolóxicos e as actividades como os comedores, e outras, eran moi diferentes á actualidade; e cando a situación de barrios da cidade diverxía da actual».

Critica Lacaci que «nos dous últimos anos do goberno de Sánchez Bugallo, nos catro anos con tres alcaldes do PP, e no que vai do actual mandato, non se convocou o Consello Municipal de Educación», y reclama «dinamismo como en cidades como Vigo, onde hai ese e outros consellos e favorecen a participación real». Además, las ANPA demandan «que o Concello de Santiago se implique en organizar actividades extraescolares polas tardes, como acontece noutras cidades, ou en municipios limítrofes como Teo e Ames, pois aquí só hai as que organizamos as ANPA».

Reivindicación de ANPE

Por su parte, el sindicato ANPE ha reclamado la restitución de los derechos económicos y laborales de los profesores, con la devolución de los 6.000 euros recortados de las pagas extra entre 2013 y 2017, entre otras reivindicaciones.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Las ANPA reclaman que un consello municipal planifique la educación