Raxoi se une en el Apóstolo a la campaña «No es no» contra las agresiones sexuales

P. c. SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

PACO RODRÍGUEZ

El Concello ofrece una lista de doce consejos para las fiestas que arrancan hoy

19 jul 2018 . Actualizado a las 00:51 h.

«Non é non. Non caben interpretacións. Se che din non, é o momento de parar». Este es uno de los llamamientos ciudadanos que hace el Concello de Santiago, sumándose a la campaña nacional contra las agresiones sexuales en las Festas do Apóstolo. «Nada xustifica unha agresión machista. Vistamos como vistamos, liguemos como liguemos... Temos dereito a ser e desfrutar en igualdade e sen ser acosadas», reivindica el Ayuntamiento entre una lista de doce consejos para un buen transcurso de las celebraciones, que arrancan hoy.

Rechazo al botellón

Recuerda, asimismo, que el botellón «non é un bo plan, á resaca do día seguinte pódeselle engadir unha boa multa (de ata 300 euros)». «Non participes nin permitas discriminacións nin agresións. Gústannos as persoas de todas as orixes, manifestacións culturais e relixiosas, gustos e preferencias sexuais», continúa. También desaconseja dar limosnas, porque «hai casos de estafas e de explotación de persoas».

El Concello invita a divertirse «sen molestar», a evitar el alcohol al volante y las peleas, a llamar a la Policía Local en caso de que la haya, usar vasos de vidrio o plástico duro, mantener la ciudad limpia y emplear los aseos «e non a rúa, ademais de cheirar fatal dana a pedra e a natureza». Por último, pide que los niños lleven un teléfono de contacto apuntado en un brazo en citas multitudinarias.