El deán de la Catedral rechaza las críticas contra el alcalde por no ir a San Roque

Segundo Pérez dice que la «Igrexa nunca fixo un problema diso. O problema o fai outra xente. Hai que respetar»


Santiago

El deán de la Catedral, Segundo Pérez, rechazó las críticas vertidas contra el alcalde de Santiago y el equipo de Gobierno (Compostela Aberta) por su decisión de no asistir a los actos religiosos del Apóstol y al voto de San Roque del próximo domingo, 16 de agosto. El deán dijo que «a Igrexa nunca fixo un problema diso» e insistió en «respeto a súa liberdade». A preguntas de los periodistas acerca de las críticas de representantes políticos, Segundo Pérez apuntó que «é que algo teñen que facer os partidos políticos». Segundo Pérez aseguró que este asunto no preocupa a la Iglesia, «polo menos a min, aínda que despois digan que estou en convivencia co alcalde».

Segundo Pérez indicó que «estamos ante un momento histórico nos que hai que respetar as creenzas de cada quen». Con su habitual ironía, el deán recordó que ayer fue el día de Santa Susana, «durante moito tempo, non sei agora, copatrona da cidade, e tampouco vi a ninguen por alí. Nin vin a ninguen interesado». Apuntó que «se vamos a reclamar todos os santos vamos apañados». 

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

El deán de la Catedral rechaza las críticas contra el alcalde por no ir a San Roque