El deán: «O episodio do roubo deteriorou moito a imaxe da Catedral, pero ata nos fixo un favor»

Patricia Calveiro Iglesias
P. Calveiro SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

Segundo Pérez incide en que motivó la implantación en la basílica compostelana de una gestión «transparente, clara e modélica»

19 feb 2015 . Actualizado a las 16:29 h.

El deán de la catedral de Santiago, Segundo L. Pérez, valoró esta mañana la repercusión del juicio del Códice Calixtino. Señaló que «o episodio do roubo deteriorou moito a imaxe da Catedral», pero «os pasos que se deron foron fundamentais e ata nos fixo un favor», añadió, ya que entiende que todo ello motivó la implantación de «unha xestión transparente, clara e modélica» en la basílica compostelana. Además, asegura que el suceso «deixou nun nivel humanamente moi baixo non só á Catedral, senón tamén á cidade».

Sobre la sentencia, se reafirmó en su postura. «Houbérame gustado que fora menos dura», dijo, y si por él fuera no habría una pena de prisión ya que «durante tres anos traballei con presos e a min a cárcere asústame moito porque a vivín de cerca, deixa á xente tocada e desestructura á familia», explicó.

Francisco Domínguez, administrador general de la basílica, coincidió en esta idea y señaló que aunque la sentencia «seguramente vai ser recorrida» en la Catedral ha habido un «novo renacer na súa administración caracterizado por un gran rigor profesional e unha gran transparencia» tras el polémico robo.

Afirma, incluso, que actualmente «podemos presumir de organización» y que hoy sería imposible que se diera un robo como el del Códice o del dinero, porque «os procedementos que hoxe temos son tan fortes que aínda que se dera un caso similar tería que ser un asalto con armamento e con todas as circunstancias para entrar nunhas cámaras blindadas como as da Catedral».

En cuanto al destino del dinero recuperado, asegura Francisco Dominguez que todavía no se ha acordado dónde irá a parar, aunque «non iría un desencamiñado se pensa nas necesidades de renovacion e conservacion da Catedral».