Barbeira asegura sobre las salidas de CxG que prima Santa Comba

e. F. SANTA COMBA / LA VOZ

SANTA COMBA

PACO RODRÍGUEZ

«Nós non pactamos con ninguén, senón que nos deron a alcaldía para evitar que Santa Comba continuase estancada», afirma tras su acuerdo con el PSOE de Ucha Velo

27 jun 2019 . Actualizado a las 05:05 h.

«Nós non pactamos con ninguén, senón que nos deron a alcaldía para evitar que Santa Comba continuase estancada». Así reacciona David Barbeira (CxG), alcalde de Santa Comba con una sola acta y el respaldo de los seis ediles del PSOE, ante la renuncia de tres integrantes de su lista en las municipales por su disconformidad con el acuerdo de la mayoría de sus miembros con los socialistas. «Non engañamos a ninguén, porque en campaña dixemos que queríamos un goberno que mirase polo pobo, non polos seus intereses, e tras unha semana na alcaldía, cada día está máis que respaldado o noso goberno e que por fin haxa unha democracia de verdade para a xente de Santa Comba», dice.

El alcalde asegura «respectar a decisión» de los miembros de su lista que dejan CxG, aunque sostiene que con su abandono evidencian que su intención «era que gobernase o PP», lo que para David Barbeira, insiste, dejaría a Santa Comba «sen a oportunidade de cambiar o seu rumbo, e que poda haber unha igualdade de oportunidades para todo o mundo».