Padrón apela a la responsabilidad individual para mejorar la situación epidemiológica del municipio

Este concello tiene a día de hoy 26 casos activos, por lo que está bajo la vigilancia especial del comité clínico


Padrón

El Concello de Padrón ha apelado hoy a la responsabilidad individual de cada persona para mejorar la situación epidemiológica del municipio. Lo hace tras conocerse que este concello, junto con el de Rois, pasan a estar bajo vigilancia especial del comité clínico de la Consellería de Sanidade. El alcalde Antonio Fernández explica que "a día de hoxe contamos con 26 casos activos no municipio, o que fixo que o comité clínico incluíra a Padrón no listado de concellos con vixilancia especial. Isto demostra que non podemos relaxarnos e temos que seguir cumprindo todas as medidas recomendadas polas autoridades sanitarias co ánimo de mellorar a situación epidemiolóxica en Padrón e evitar tamén o incremento das restricións”.

En la actualidad, Padrón está en el nivel básico de restricciones, pero el alcalde señala que “non podemos baixar a garda neste fin de ano, polo que dende o Concello de Padrón facemos un chamamento á responsabilidade individual de cada persoa á hora de usar a máscara en todo momento, desinfectar as mans periodicamente e, sobre todo e por moito que nos custe nestas datas, manter a distancia de seguridade. Do noso comportamento hoxe depende que poidamos seguir celebrando moitas máis cousas todos e todas xuntos”.

También el Concello de Rois ha difundido a través de su perfil de las redes sociales un comunicado en el que insta a sus vecinos a extremar las medidas de prevención. 

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

Padrón apela a la responsabilidad individual para mejorar la situación epidemiológica del municipio