El gobierno de Padrón dice que el departamento de Urbanismo resuelve más expedientes al año

La Voz PADRÓN / LA VOZ

PADRÓN

MERCE ARES

Considera "demagóxica e simplista" la moción conjunta presentada por la oposición

23 jun 2018 . Actualizado a las 05:10 h.

El gobierno municipal de Padrón considera que la moción conjunta de la oposición para que el Concello se adhiera a la Axencia de Protección da Legalidade Urbanística (APLU) es «demagóxica e simplista» y se enmarca en una «evidente estratexia da confusión e do ruído mediático para tentar sacar rédito partidista».

Así, el gobierno que preside Antonio Fernández señala que, si «ben todo é mellorable, a realidade é que o balance do departamento de Urbanismo non é tan catastrófico como pretenden facer ver, xa que desde 2011 ata 2017 resolveu unha media de 36 expedientes máis por ano que no mandato 2007-2011».

Por este motivo, el gobierno local considera «inxusto cuestionar o funcionamento e a eficacia do traballo dese departamento cando as estatísticas constatan que o rendemento é superior a épocas anteriores».

Así, de acuerdo con sus datos, mientras entre 2007 y 2011 se tramitaron 168 expedientes urbanísticos al año, entre 2011 y 2017 fueron 204 por cada ejercicio. A ello le suma, además, los informes que elabora el equipo de Urbanismo (cerca de un millar el año pasado) y las horas de atención al público.

En canto a la petición de adhesión a la APLU, el gobierno padronés explica que «é unha posibilidade que habería que estudar e analizar con calma antes de pronunciarse con firmeza, porque ten pros e contras e suporía renunciar a unha parte da autonomía municipal», advierte. También argumenta que, «en materia de xestión urbanística, non imos permitir que nos queiran dar leccións do que temos que facer aqueles que nunca xestionaron nada e aqueles que fraco favor lle están a facer a Padrón criticando todo tódolos días», señalan desde el gobierno municipal.