Infancia, mayores, rural y revisión de impuestos, ejes de actuación del PP de Oroso

O. P. SANTIAGO / LA VOZ

OROSO

Sandra Alonso

Entre las primeras actuaciones de Álex Doval figura analizar la situación económica del concello

30 may 2023 . Actualizado a las 05:05 h.

Alexánder Doval ocupará a partir del 17 de junio la alcaldía de Oroso, tras una mayoría absoluta en la que destaca el papel de una candidatura «que era a mellor. Cubría todas as parroquias, o núcleo urbano, Porto Avieira, e todos os sectores sociais». Sus primeras acciones irán encaminadas a analizar la situación del concello: «Non sabemos moi ben o que nos imos atopar economicamente falando». En todo caso, define ya los cuatro ejes fundamentales de su ejecutivo: infancia, mayores, rural e impuestos.

Explica que en Sigüeiro deberán revisar qué documentación existe sobre el nuevo pabellón, que considera fundamental. Apuesta también por «retomar a piscina climatizada xunto con outro concello», bien Trazo o incluso Santiago, para dar servicio a parroquias compostelanas como Marantes, Busto, Nemenzo o Verdía; a más largo plazo, un nuevo consistorio, para evitar la dispersión de oficinas por toda la localidad con el consiguiente pago de alquileres.

Pero expone otras necesidades antes, como un parque cubierto para niños, y residencia y centro de día para mayores, también en colaboración con otros municipios. Doval compromete una revisión de tipos impositivos, para intentar una rebaja: «Temos o imposto de obras máis alto da comarca, e non se aplica o desconto do 15 % no recibo do lixo que bonificaría Sogama». Concluye: «Temos todo por facer, no rural non hai unha pista en bo estado».

Rey felicita a los populares

Por su parte el alcalde saliente, el socialista Luis Rey, felicitó a los populares por su victoria, indicando a los vecinos: «Falastes nas urnas e a vosa mensaxe foi clara: fosen cales fosen as vosas razóns, apoiastes un cambio e elixistes darlle unha oportunidade ao PP». Admite que fueron unos malos resultados para los socialistas orosinos «e como candidato á alcaldía asumo toda a responsabilidade en primeira persoa».

Apunta un análisis para tomar las mejores decisiones de futuro, y concluye señalando que «para min foi unha auténtica honra ser alcalde deste concello durante dous anos. Fíxeno o mellor que souben e puiden, supoño que con acertos e con erros, pero sempre con humildade e honestidade», orgulloso de haber contribuido a que «este concello sexa hoxe algo mellor que cando cheguei á alcaldía».