Manuel Mirás toma posesión apelando a la defensa de los servicios públicos en Oroso

E.A.R. SANTIAGO / LA VOZ

OROSO

CEDIDA

Entre los proyectos en marcha, resaltó la remodelación de la plaza da Foca y la futura circunvalación de la N-550

30 jul 2020 . Actualizado a las 20:48 h.

Manuel Mirás mantendrá un mandato más el bastón de mando de Oroso, ya que continúa como regidor de forma ininterrumpida desde el año 2002. En este caso lo hace con el apoyo ya confirmado del BNG, partido que incorpora al ejecutivo local a su única representante, Isabel Fernández.

En su discurso, Mirás deseó suerte a todos los concejales «xa que a súa sorte será a dos veciños e veciñas de Oroso» y afirmó que «cando cheguei por primeira vez á alcaldía, Oroso era unha cidade dormitorio, un lugar ao que a xente viña a durmir, e despois pasaba todo o día en Santiago ou outros concellos, pero co apoio de todos os veciños e veciñas conseguimos cambiar a situación e Oroso é hoxe un bo lugar para vivir ou criar a un fillo». Para el mandato que ahora comienza, afirmó que «son un firme defensor dos servizos públicos, por iso a sanidade e o ensino público, os servizos sociais, a cultura e o deporte foron, son e serán piares de goberno imprescindibles».

Entre los proyectos en marcha, Mirás resaltó la remodelación de la plaza da Foca y la futura circunvalación de la N-550.