El BNG ordense insta a la Xunta a que redacte un informe desfavorable del parque eólico


santiago / la voz

El BNG ordense ha presentado alegaciones al parque eólico en la parroquia de Ardemil por parte de la empresa Green Capital Power S.L., firma vinculada a la familia del conocido empresario Florentino Pérez.

Según informó ayer el portavoz municipal del BNG en Ordes, Pablo Vidal, «estamos a falar dunha infraestrutura cuxa área de afección contén máis de dous mil habitantes distribuídos en 74 núcleos rurais e o solo urbano de Mesón do Vento, o que supón máis dun 15 % da poboación do concello de Ordes». El edil nacionalista señala, en base al proyecto técnico, que en algunos casos están previstos aerogeneradores a una distancia de unos ochenta metros de las viviendas, una longitud que es menor que la propia torre que sustenta este tipo de aspas, lo que elevaría la altura de la estructura hasta unos 160 metros.

Tras estudiar el proyecto del parque eólico, el BNG ordense ha solicitado al Ministerio de Medio Ambiente que emita una declaración desfavorable de impacto ambiental «pola tremenda afección paisaxística, o ruído de fondo xerado, a excesiva proximidade ás vivendas e núcleos rurais e o impacto económico negativo sobre o aproveitamento madeireiro e agrogandeiro da zona».

Votación
0 votos
Comentarios

El BNG ordense insta a la Xunta a que redacte un informe desfavorable del parque eólico