O Pino exige horarios de bus adaptados para estudiantes

El alcalde y el PSOE piden una solución a Mobilidade


santiago / la voz

La entrada en vigor de los nuevos contratos de transporte de Galicia está poniendo de manifiesto los problemas de ajuste de horarios entre algunos colectivos. En este caso, el desequilibrio afecta al concello de O Pino y al colectivo de estudiantes que cada jornada lectiva debe desplazarse a Santiago para cursar estudios en el IES Antón Fraguas.

Para buscar una solución, el regidor de O Pino, Manuel Taboada, ha solicitado una reunión urgente con el director xeral de Infraestruturas e Mobilidade, Ignacio Maestro Saavedra, ya que, según explica el Concello, «cos novos horarios dos buses que pasan a primeira hora polo Pino o alumnado atópase con que, ou ben chega tarde ás clases, ou ben chega preto dunha hora antes. O mesmo ocorre co viaxe de volta ao mediodía, polo que os escolares non chegan a Arca ata as catro da tarde».

Taboada confía en que el problema quede solucionado la próxima semana y destaca que «os servizos do Pino non poden empeorar coa nova adxudicación, xa que o noso concello está dentro do transporte metropolitano e tanto o Concello como a Xunta están aportando unha cantidade importante de diñeiro para subvencionar as viaxes entre O Pino e Santiago». «O número de frecuencias de viaxes ao longo do día entre O Pino e Santiago ten que ser igual ou superior ao que xa tiñamos, nunca inferior», añade el regidor.

La solicitud de la reunión se produjo el lunes, día en el que el PSOE local alertaba del mismo problema con el transporte calificándolo de «caótico». Afirman los socialistas que «o pasado venres os alumnos chegaron con máis de 15 minutos de atraso ás aulas e este luns repetiuse o mesmo. E o 11 de xaneiro, no servizo de volta para O Pino con saída programada as 18.30 horas da estación de autobuses, enviou un autobús de tan só 20 prazas, cando na estación estaban esperando 24 pasaxeiros, e catro tiveron que esperar a que viñera outro autobús».

Otra de las quejas de este partido de la oposición es que, al incluir en el recorrido de O Pino las paradas en el aeropuerto Rosalía de Castro incrementa de forma excesiva e innecesaria el tiempo del trayecto.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Tags
Comentarios

O Pino exige horarios de bus adaptados para estudiantes