Valentín Alfonsín dice que la formación vecinal busca tapar la mala gestión del gobierno local
16 dic 2021 . Actualizado a las 05:05 h.
La Unidade Veciñal de Dodro pide al exalcalde y portavoz del PP en el Concello, Valentín Alfonsín, que renuncie a su acta como concejal «e se aparte da vida política na maior brevidade posible por ter un comportamento incompatible con esta», señalan desde la formación con responsabilidades de gobierno. Esta añade que, si no renuncia, «debería ser o Partido Popular de Galicia quen tome decisións internas para conservar os valores éticos do seu partido, se os ten».
La Unidade Veciñal explica que pide la renuncia de Alfonsín porque en los últimos meses «estamos presenciando uns feitos gravísimos pola súa parte e que poden supoñer un caso de acoso a unha traballadora do Concello», en este caso a la secretaria municipal. En un pleno, de acuerdo con la Unidade Veciñal, la acusó «de encubrimento de fraude» y en el último le hizo comentarios machistas, según esta formación política. «Acoso e machismo nunca máis», sostienen desde la Unidade Veciñal.
Valentín Alfonsín dice que, con la petición, la formación vecinal busca tapar la mala gestión del gobierno local en varios temas.