Los vecinos de Dodro acudirán a las urnas en un momento político y social muy crispado

u. lópez DODRO / LA VOZ

DODRO

MERCE ARES

UVD, PSOE y BNG quieren evitar la tercera mayoría del alcalde Valentín Alfonsín (PP)

23 may 2019 . Actualizado a las 05:05 h.

PP, Unidade Veciñal de Dodro (UVD), PSOE y BNG vuelven a concurrir a las elecciones de este concello, todos con el mismo candidato a excepción de la UVD, que ahora encabeza Xoán Xosé Vicente. Las opciones a la hora de votar son las mismas pero lo que es muy diferente es la situación política e incluso social de Dodro, de modo que el ambiente está muy crispado, algo a lo que contribuyen las redes sociales hasta el punto de que muchas cuestiones políticas son llevadas al ámbito personal, de forma lamentable.

El detonante de esta situación puede ser la decisión del gobierno local de recalificar terreno en la zona de Cancela Abrea y Revixós para darle un uso industrial, decisión que se verá si le pasa factura al PP, que actualmente gobierna con mayoría absoluta (tiene 6 de los 11 concejales de la corporación).

UVD, PSOE y BNG quieren evitar la tercera mayoría del alcalde Valentín Alfonsín. Así, el PSOE incluyó en su candidatura de número dos a un funcionario municipal y cargo de peso en la Comunidade de Montes Balouta e Fontecoba, una de las principales partes opositoras al polígono industrial. La polémica recalificación marcó la vida política de Dodro en buena parte de la legislatura, dejando en segundo plano otros temas no menores.

Valentín Alfonsín (PP): «Rematamos a parcelaria do monte» 

«Conseguimos rematar a concentración do monte en dúas parroquias e iniciarémola na terceira. Ampliamos os servizos sociais e de atención gratuítos e reducimos a servidume de costas, aumentando en oito hectáreas o solo de núcleo».

«Somos a opción útil e necesaria»

X. Bautista (BNG)

 «O BNG é a opción útil e necesaria para Dodro, polo que traballaremos para sacar ao concello do descoñecemento, o abandono e das mans do neocaciquismo no que está sumido. A nosa candidatura pode desenvolver as políticas que precisa Dodro».

«Dodro ten que ser un bo lugar pa vivir»

X. Castro (PSOE)

 «Ofrecemos aos veciños un goberno de acordo ás súas necesidades, sen impoñer criterios de dubidosa eficiencia. Queremos que a xente escolla o noso concello como un bo sitio para vivir e para criar aos seus fillos. Hai que revitalizar as aldeas».

«É prioritaria a defensa do ensino»

X. X. Vicente (UVD)

 «Será prioridade a defensa do ensino público, o arranxo do colexio e as escolas unitarias, a devolución dos terreos dos cemiterios de San Xulián e San Xoán de Laíño aos veciños e a eliminación do solo industrial da zona de Revixós e Cancela».

«Rematamos a parcelaria do monte»

V. Alfonsín (PP)

 «Conseguimos rematar a concentración do monte en dúas parroquias e iniciarémola na terceira. Ampliamos os servizos sociais e de atención gratuítos e reducimos a servidume de costas, aumentando en oito hectáreas o solo de núcleo».