El Concello de Dodro suspende de empleo y sueldo a un funcionario al que acusa de incumplir o errar en su trabajo

u. lópez DODRO / LA VOZ

DODRO

ALVARO BALLESTEROS

El gobierno local indica en un comunicado que la actuación se debe "á extrema gravidade dos feitos"

11 oct 2018 . Actualizado a las 09:02 h.

Tras el expediente disciplinario abierto a los operarios de la brigada forestal, el Concello de Dodro acaba de incoar otro a un funcionario municipal. Según explicó ayer el propio Ayuntamiento a través de un comunicado, en fecha 13 de junio, el alcalde, Valentín Alfonsín, requirió a tres trabajadores del Ayuntamiento información sobre las funciones realizadas por el empleado expedientado, «despois de varios meses de repetidos incumprimentos pola súa parte».

Ese informe refleja que «o traballador ven incumprindo ou realizando de xeito erróneo moitas das súas funcións, algunha delas con aspectos moi graves, que impiden o normal e o correcto funcionamento do servizo do Concello, que son consideradas como actos de carácter grave ou moi grave», señala el comunicado. Por este motivo, se nombra un órgano instructor del procedimiento y se adopta como medidas provisionales «a suspensión de emprego e soldo do expedientado por un período de seis meses».

Desde el gobierno local explican en el comunicado que esta actuación se corresponde «única e exclusivamente á extrema gravidade dos feitos, á necesidade de atender ao respecto e traballos dos demais empregados públicos, que se vían gravemente afectados, e en aras de garantir o normal funcionamento da administración e a necesaria protección dos intereses xerais e máis corrixir os efectos da infracción cometida».

El funcionario afectado rehusó pronunciarse públicamente, pero si lo hizo el grupo socialista de Dodro. El PSOE manifestó «a súa repulsa ante esta persecución, acoso e derribo do persoal municipal» y di su «apoio ó mesmo». Este grupo habla de que el alcalde quiere achacar «a ineptitude e paralización administrativa do Concello de Dodro única e exclusivamente a unha persoa, un funcionario con máis de trinta anos de servizo e que agora, de súpeto, é o responsable de todo o que pasa no Concello».

Asegura que el expediente se basa en «argumentos vagos» y se pregunta si está relacionado con los problemas del alcalde para sacar adelante el proyecto del polígono industrial o la «imposibilidade do PP de conseguir a presidencia da Comunidade de Montes Balouta e Fontecoba».