Una residencia de Brión atenderá a mayores dependientes tras recibir el alta en el CHUS

El acuerdo se selló con un convenio firmado entre la gerente del área sanitaria, Eloína Núñez, y el presidente de Fesan, Manuel Rodríguez Sedano


santiago / la voz

La residencia para personas mayores promovida por la Fundación de Estudos e Análises (Fesan) en Brión atenderá a pacientes de 60 y más años que lo precisen por sus condiciones sociosanitarias tras recibir el alta en el CHUS. Con ese fin firmaron ayer un convenio la gerente del área sanitaria, Eloína Núñez, y Manuel Rodríguez Sedano, presidente de Fesan.

«O acordo asinado xorde da necesidade de acollida dos doentes que, unha vez dados de alta no hospital, non poden retornar ao seu domicilio ante a limitación de autonomía, consecuencia dunha nova situación clínica (pacientes que eran autónomos e pasan a ser dependentes tras un ictus, un infarto, unha fractura que os invalide temporalmente...); ante a falta de habitabilidade da súa vivenda, que ou ben non se tiña detectado ou non se adapta as súas novas necesidades; ante a escaseza de recursos; ou porque carecen de persoas do seu entorno próximo con capacidade ou dispoñibilidade para coidar delas», destaca la gerencia. Los pacientes serán valorados para acogerse al convenio.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
13 votos
Tags
Comentarios

Una residencia de Brión atenderá a mayores dependientes tras recibir el alta en el CHUS