Expedición boqueixonesa entre camelias, olivos, estanques, cenadores y jardines

P. C. SANTIAGO / LA VOZ

BOQUEIXÓN

CEDIDA

Las mujeres del programa de prevención de la dependencia recorrieron el pazo de Santa Cruz de Rivadulla en una salida que acabó con una comida campestre entre las aguas del Ulla

09 jul 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Una expedición entre camelias, olivos, estanques, cenadores y jardines recorrió el pazo de Santa Cruz de Rivadulla, guiada por José Piso, conocedor de este paraje natural de Vedra. Participaron en ella las mujeres del programa de prevención de la dependencia del Concello de Boqueixón, acompañadas por la concejala de Servizos Sociais, Ana Seijo, y la educadora familiar y coordinadora del programa, María Pereira.

«Desfrutamos da paisaxe e da exposición histórica dos primeiros moradores do pazo e os seus descendentes. Coñecemos aspectos peculiares como a diversidade das plantas de todo o mundo, gracias á petición de sementes do tío Iván ás persoas que coñecera na súa estancia en Inglaterra ou o uso e destino da plantación das camelias», explica Pereira. La jornada acabó con una comida campestre el área recreativa de las islas de Gres.