Camariñas acogió, por primera vez, el Día da Inclusión coordinado por la asociación cabanesa Íntegro

La Voz CARBALLO / LA VOZ

BOIMORTO

«Máis de 400 persoas», afirmó el ejecutivo, se sumaron ayer a la andaina accesible e inclusiva que organizó Íntegro por el centro de Camariñas

21 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Isto é unha festa da inclusión, para festexala, para celebrala», así daba Adolfo López, presidente de Íntegro, la bienvenida a los cientos de personas que ayer se acercaron a Camariñas para ser partícipes del Día da Inclusión coordinado por la entidad. «Dende Boimorto, Arzúa, Muros, Ribeira, Noia, Val do Dubra, Camelle, Carballo... Estamos aquí para celebrar unha festa», dijo.

Y lo cierto es que, entre usuarios, personas que se sumaron a la cita y escolares del municipio, se reunieron «máis de 400 persoas», según el Gobierno local camariñán, para participar en una multitudinaria marcha «inclusiva e accesible» por el casco urbano. Una vez en la Praza do Concello, se procedió a la lectura de un manifiesto.

La alcaldes de Camariñas, Sandra Insua, también quiso compartir sus experiencias personales con los asistentes. «Nacín en Tufións, Vimianzo, hai 43 anos. Cando unha prima irmá miña tiña só dous anos descubriron que era xorda. Eu comecei a miña Educación Infantil aos tres anos, pero ela tivo que marchar para Santiago. Só volvía tres veces ao ano», se lamentó Insua. «Por sorte, e como os políticos a veces valemos para algo máis que para discutir, a situación cambiou», dijo.